vineri, 24 mai 2013

Te asteptam! Suntem fratii tai pleiadieni



       
M-am conectat la aceasta frecventa si ii simt ca transmit:
-Suntem pe o rampa de lansare. De aici pleaca in spatiu navele noastre. Avem mai multe feluri de nave – aparate de deplasare – dupa scopul calatoriei. Unele usoare si mici, sunt folosite pt deplasari rapide in spatii restranse. Altele, foarte mari, aidoma unor orase,stationeaza mai mult timp in diferite locuri ale Universului cat este necesar. Noi acum iti transmitem mesajul telepatic de pe una din statiile de lansare/plecare a unor astfel de nave micute. De fapt te invitam in acest spatiu,dorind sa il cunosti si sa iei cunostinta de vibratia acestui loc. Dupa cum observi ai inceput sa te deplasezi constient, mai des. Tu vii in aceste spatii cu constiinta ta, cu Prezenta Eu Sunt. Vibratiile acestor locuri pe care le vizitezi sunt pt tine ca un instructor. Incepi sa le inveti ,sa te acomodezi si sa te armonizezi cu ele. Te ajuta foarte mult la aducerea energiilor pe Terra. Inveti sa cunosti energiile si sa lucrezi cu ele.
             Sunt acum in corp de constiinta alaturi de ei, pleiadienii. Simt ca sunt fiinte micute, par chiar plapande, inchise la culoare si cu ochii foarte mari. Nu au par pe nicaieri iar pielea pare destul de rezistenta. Ii simt ca se amuza de starea mea “ oarba “ dar sunt foarte calzi si iubitori, asigurandu-ma ca totul este foarte bine. Doi dintre ei ma iau de cate o mana ( observ ca imi ajung cam pana la umar) si imi prezinta aceasta “ rampa” – cred ca au folosit un termen pamantean – de fapt este un spatiu larg, poate o platforma, unde pt inceput eu nu percep nimic. Ii simt ca stau de vorba – asta nu inseamna ca ii si aud, stiu doar ca intre ei acum comunica.
         Daca e adevarat ce spun ei, nu am de ce sa imi bat capul sa inteleg ceva. E suficient ca sunt in frecventa si vibratia lor, apoi totul va curge firesc. Chiar imi place, este o stare de bine iar detasarea lor mi se transmite. Corpul meu de constiinta s-a alaturat lor firesc si multumit. Abia cand am atins aceasta stare am inceput sa percep ca prin ceata ca totusi in fata mea erau niste “ aparate micute” si perceptia m-a anuntat ca sunt si foarte rapide. Inca nu imi dau seama de forma – pare ceva rotund – foarte stralucitoare – hm,oare cum de nu le-am vazut !!??
Pleiadienii ,nu au aratat ca au inteles “ vederea” mea iar eu cautam sa stau linistita. Nu cred ca zgomotul pe care incepusem sa il percep ar fi venit de la motoarele navelor ci mai degraba percepeam frecventa de emisie a micutelor aparate.
Am simtit deodata o vie dorinta de a zbura  asa ca am facut pasi catre una din ele si m-am trezit in interior. Era cald si confortabil. Micutii mei prieteni parca asta au asteptat. Deci iata-ma instalata la bordul unei nave, cu pretentia de a o conduce. Mi-am adus aminte de sfaturile Arh. Mihail : permite sa iasa din tine cunoasterea. Si asta am si facut. Nici unul nu a ripostat.  Destinatia ? Un tur de acomodare. Acea parte din mine atotcunoscatoare a facut totul. Mental se dadeau ghidarile si iata-ne in zbor. E un mare avantaj sa folosesti corpul de constiinta. In corp fizic daca nu stii exact totul, nu ti-ar fi reusit dar asa, iata-ne intr-un zbor de agrement, intr-o nava care nu stiu exact cum arata, cu pleiadieni langa mine, pe o traiectorie cosmica in bucurie si intr-o imensa stare de libertate.
               S.F. in toata regula.
De fapt castigam o constiinta a libertatii si descopeream ca acea cunostere despre care Adamus ne vorbeste in transmisiile sale, este realmente aici. Mai orb mai neorb asa o aducem in manifestare.
Pleiadienii au simtit starea mea de bucurie si m-au lasat sa ma joc cu micul aparat dupa pofta inimii. Pana cand am inceput sa rad, caci am constientizat ca de fapt ma miscam in spatiul energiilor ce urmau a fi aduse pe Terra sau care déjà curgeau catre  Terra. Cu alte cuvinte imi faceam lucrarea.
  Acum cine radea mai bine? Cred ca pleiadienii.
De fapt” ochiul orb” de care spune Adamus in transmisiile sale incepe usor sa se deschida, intelegi prezenta Eu Sunt si iti dai seama ca este coplesitor – coplesitor sa afli adevarul adevarat despre tine ca fiinta universala.
Simteam ca lucrez la capacitatea maxima a corpului de constiinta, aveam siguranta aducerii pe pamant a acestor energii. Atat de simplu…o constientizare si Eu Sunt iti indeplineste lucrarea.
Ai deplasat ceva? Depinde de fapt in ce limbaj vorbesti, liniar sau multidimensional. Cand tu esti pretutindeni folosesti limbajul lui Eu Sunt si o respiratie , o constientizare, indeplineste totul.
Revin apoi cu constiinta la corpul fizic, multumind fratilor pleiadieni, ghizi deosebiti, ce m-au ajutat la deschiderea constiintei mele pe ziua de azi.
Daruiesc cu iubire tot ce am primit in aceasta zi.

Niciun comentariu: