sâmbătă, 25 mai 2013

Calatorie pe planeta Venus



-Buna dimineata drag prieten, il salut pe arh.Mihail
-Ce faci in aceasta dimineata? Ma intreaba Mihail. Arhanghelul este vesel si surazator, bucuria lui mi se transmite.
-Avem de facut o alta calatorie.
-Accept cu mare bucurie.
-Acum vom calatori pe planeta Venus. Prietenii de acolo te asteapta. Iata Mer-Ka-Ba in care vom calatori impreuna. Este o Mer-Ka-Ba mare si frumoasa special pt tine pregatita de echipele angelice : sunt Ingeri ai Iubirii care au lucrat cu mare drag.
Patrundem in aceasta si ma simt imediat invaluita in miresmele puse de Ingeri si de o lumina blanda, duioasa. Este o lumina atat de placuta, miresme de flori de primavara, ciripit de pasari, aer proaspat. Arh. Mihail se bucura.
-Vino! Suntem asteptati. Cat ai face o respiratie am si ajuns. Mer-Ka-Ba se deschide si pasesc  intr-o lumina orbitoare pe planeta Venus. Stiu acum, asa ca am rabdare ca simturile mele sa inceapa sa perceapa. Inca nu ii vad prea bine pe venusieni in schimb ii simt cum ma saluta. Se desprinde dintre ei o entitate si o simt ca avanseaza catre noi. Ne ureaza bun venit.
-Sunt ghidul vostru. Bine ati venit pe planeta noastra, pe Venus. Suntem onorati de aceasta vizita. Sunteti asteptati. Vom merge in “ casa noastra” unde intampinam oaspetii. Este o casa numita de noi “ casa de consiliu”. Aici ne intalnim si stabilim cateva din treburile obisnuite. Organizarea noastra este simpla. Traim intr-un spatiu inalt al iubirii, totul se indeplineste usor. Necesarul nostru este simplu pt.ca ne hranim cu lumina Creatorului caruia ii aducem de asemenea darul nostru de iubire.
Patrundem in acel spatiu numit “ casa de consiliu”. Este deosebit de radiant si luminos. Ochii interiori, se obisnuiesc treptat insa tot lumina predomina. Sosesc si alte entitati. Toate sunt in corp de lumina.
 (Simt cum Mihail imi transmite ca voi calatori pe planetele sistemului nostru solar. Ne sunt necesare aceste vizite.)
 Sunt in preajma acestor fiinte. Respir linistita langa ele. Energia lor este asemenea unor voaluri diafane si bland- unduitoare. Ma obisnuiesc cu vibratia planetei si a locuitorilor ei. Este atat de diafan totul. Cateva fiinte au venit mai aproape si fac un cerc strans in jurul meu. Este un procedeu de armonizare. (Permit.) Ma simt si eu mai diafana, campurile mele se armonizeaza cu ale lor.
-Vei duce din energiile noastre fratilor de pe Pamant. Ura si razbunarea dintre fratii nostri venusieni intrupati pe Pamant nu isi mai are rostul. Fii tu aducator de pace si fie ca aceste energii sa aduca linistea in sufletele celor de pe Pamant. Sunt fiinte ce s-au simtit abandonate, parasite de cei de Acasa si frustrarile s-au transformat in ura si razbunare. Au uitat ca Acasa este in interiorul lor. Daruim aceste energii cu iubire ca golurile din sufletele lor sa se umple, sa isi gaseasca linistea si claritatea. Nimeni nu este vinovat si nimeni nu ii acuza
    Simt ca sunt mangaiata pe cap.
-Fii iubire copila draga. Deschide-ti inima catre Marea Sursa Iubitoare.
Acolo unde nu vei reusi cu cavantul, vei reusi cu iubirea. Iubirea dizolva , are putere miraculoasa. Declara aceasta iubire si vei realiza o mare schimbare in cei de langa voi.
                 Sa nu uitati!

   Entitatile venusiene mi-au oferit imbratisarea lor. Simteam darurile lor energetice, simteam ca incarca Mer-Ka-Ba cu acestea. A. Mihail ma privea cu ochi stralucitori, intelegand starile mele. E coplesitor, intr-adevar.
Intelegeam aceste fiinte, ele nu puteau perturba liberul arbitru al celor de pe Terra dar pt ca eu am ales sa vin aici, ele puteau sa-mi ofere mult mai mult pt toti cei de pe Pamant.
Ma intorceam ornata cu o mare incarcatura energetica pt toata planeta. Este darul lor de suflet pt planeta si oameni.
Am transmis multumiri in numele tuturor.
-Casa noastra  este si a voastra.
Cu aceste cuvinte in urechi, ne deplasam in spatiul de unde am plecat. Daruiesc tot ce am primit. Mer-Ka-Ba, imi spune A. Mihail va fi absorbita de energia planetei si energiile vor ajunge peste tot.

   Mihail imi aduce aminte ca este portalul creat de eclipsa de luna si ca prin urmare sa permit energiilor din Calea Lactee sa isi reverse “ laptele” peste intregul Pamant
Daruiesc cu iubire tot ce am primit si permit ca totul sa se infaptuiasca pt binele suprem al tuturor.

Niciun comentariu: