sâmbătă, 20 decembrie 2008

Lod Sanada-Ascensiunea in 5D

Din marele grup de entitati ce au sosit la invitatia noastra, iese in evidenta Lord Sananda. Energia sa curge acum prin energia noastra. Este o lumina puternica, de un alb stralucitor, cu argintiu, cu platina, cu diamante, cu auriu. Vibratia sa, frecventa sa, ne-o transmite acum. Fiecare fiinta o va primi in ritmul/capacitatea sa. Respiram si aducem aceasta energie cat mai profund, cat mai adanc in noi, pentru ca este in acelasi timp energie de vindecare, de echilibrare, de armonizare cu energiile sale. Vibratia noastra creste pe masura ce respiram si aducem in interiorul nostrum aceste energii. El ne doreste cat mai inaltati, cat mai conectati cu divinitatea noastra maestru. Lumina care este acum in noi se armonizeaza si se contopeste cu lumina sa.
Urcam intr-o inalta vibratie, intr-o inalta dimensiune. Suntem recunoscuti suntem recunoscuti de energiile sale. Suntem recunoscuti de energia celor care ne inconjoara. Lord Sananda ne spune:
“ Doresc ca vibratia voastra interioara sa fie atat de puternica si de inalta, incat la invitatia mea, voi acum sa faceti saltul in vibratia dimensiunii a 5-a. Aceasta e dorinta mea, acum, in acest moment. Respirati profund ca sa ridicati aceasta vibratie interioara a voastra. Noi toti suntem conectati la inimile voastre pentru ca voi v-ati deschis. Si avem acum aceasta posibilitate, sa va ridicam vibrational in vibratia dim a 5-a, cu toata fiinta voastra. In jurul vostru sunt maestrii ascensionati, echipele voastre angelice, divinitatile voastre, toti va urmaresc si asteapta sa va dati permisiunea.
Eu sunt, la fel si ceilalti de aici, langa voi si un val puternic de energie va umple inimile. Primiti acest val care va ridica asemenea unui ascensor, la un etaj superior. Lasati-va ghidati de noi. Noi, acum, pur si simplu va tragem dupa noi. Iar voi urcati la fel, pe o scara de matase de vibratie inalta, aurie. Divinitatea voastra maestru va asteapta si va imbratiseaza. Voi sunteti in bratele ei. O caldura imensa si o bucurie deosebita se extinde in fiinta voastra. Noi v-am prins in bratele voastre. Si fixam aceasta vibratie in interiorul vostru, ca voi sa o puteti mentine permanent. Va simtiti acum nelimitati, nesfarsiti si o mare unda de lumina, de pace va invadeaza acum sufletul. Este cea mai pura vibratie de iubire pe care v-o daruim pentru a o mentine si manifesta permanent. Noi prindem acum, daca voi ne permiteti …. in mainile noastre egoul vostru. Ca sa il inundam in aceasta lumina a iubirii si bucuriei si a renasterii intr-o noua fiinta, intr-un nou Sine si o pace profunda sa se instaleze in interiorul vostru. Aceasta vibratie ramane si coboara in voi de-acum, permanent.
Eu, ca lord al Luminii, va imputernicesc sa raspanditi lumina mea oriunde sunteti, in orice situatie va gasiti. Voi cei ce sunteti acum aici, ati purtat cuvantul meu de-a lungul secolelor. Multi ati primit pedepse grele exprimand cuvantul meu. Multi ati pierit rostindu-mi Cuvantul. Acum voi aveti acest drept, ca in aceasta Trecere, sa fiti primii care rostiti acest Cuvant al meu acum si sa primiti din nou, Lumina mea, Lumina care vi se cuvine. Nu au fost multi ca voi, care sa fiti daruiti total ideii mele. Voi toti care ati facut acest lucru, transformati acea coroana de durere, intr-o coroana de lumina des tele multicolore, care o asez acum pe capul vostru. Prin voi, lumina cristica a fost purtata de-a lungul veacurilor. Onorez aceasta abnegatie si daruire a voastra si este randul meu acum, sa va innobilez cu aceasta lumina, acum cand voi treceti pragul acestei ere. Voi veti fi si acum ce ati fost, purtatorii cristului, purtatorii luminii cristice, copii ai universului si sunt foarte mandru de voi. Ati fost alaturi de mine cand am pasit pe Pamant. Acum sunt in inimile voastre. Aceasta energie, voi o raspanditi acum. Voi sunteti Cristii. Aceasta vibratie v-o dau cu cea mai mare onoare si cu cea mai mare sustinere din partea intregii echipe ce este acum alaturi de voi. Fiti binecuvantati in lumina Cristului. Doresc sa subliniez si sa stiti ca de-acum inainte, voua, nimic nu vi se mai poate intampla, nimic nu va mai poate atinge. Tot ce ati suferit, tot ce ati indurat, este iertat, vindecat si binecuvantat. Este randul meu acum, sa va multumesc pentru tot ce voi ati facut si fiti bine primiti si bine ati venit in aceasta noua vibratie si dimensiune.
Va multumesc. Eu sunt Lord Sananda, Lord al Luminii Supreme, Lord al Gratitudinii si al Binecuvantarii Supreme”

Niciun comentariu: