vineri, 5 decembrie 2008

Lord Sananda - Uniunea Inimilor

O energie se apropie de noi. Este Lord Sananda. Simtiti-l cum paseste. Se zguduie Pamantul. Ne spune:
’’Vin la voi in fapt de seara, cu cununi de lauri fruntea voastra s-o acopar, stralucire aducandu-i. Ma gandeam cu timp in urma, ca voi nu voiti a ma urma. Dar ceva in voi, acolo, s-a schimbat si a rasturnat tot ceea ce nu se cuvenea. In pasi de copii veseli, voi urmatu-m-ati si ati venit in clinchet vesel sa primiti ce demult voi ati dorit. Mainile sa vi le intindeti ca noi daruri sa va las si cu ele sa va impodobiti asezandu-vi-le acolo unde doriti. Manutele sa vi le intindeti asa cum copii si le intind. Eu pe degetele un sarut voi depune, ca iubirea mea, cu fiecare sarut sa o simtiti. Cum sarutul il depun, el se transforma in daruri pe fiecare degetel. Apoi voi, veseli, aceste degetele pe fata voastra sa le atingeti si in inimile voastre sa aduceti tot ceea ce eu am sarutat si am depus in manutele voastre.
Acum, voi ati sosit si m-ati urmat si eu sunt sigur ca aceasta cale voi nu o mai uitati si drumul catre mine il stiti acum si pretutindeni ma veti urma. Voi copilasi dragi, cu inimioarele voastre de copii v-ati lipit acum la inima mea si o mare bucurie mi-ati facut. Pe unde sunt, voi cu mine de-acum veti ramanea. Intr-o inima unica noi dansam si acest dans al iubirii va rasuna pe intreaga planeta si in intregul Univers, care va fi anuntat ca voi, cei de acolo, acei micuti, care pana acum nu ati auzit, nu ati vazut, nu ati simtit, deodata v-ati deschis, v-ati ridicat si in maretia voastra regasita, m-ati regasit pe mine. Impreuna, plutim de-acum in intregul Univers, pentru a arata ceea ce se intampla la voi, pe planeta si inimile voastre si ale noastre reunite, in acest moment, in mod constient. Tare sunt bucuros. Este o deschidere catre o noua etapa, a noastra, a tuturor. Un univers intreg va onoreaza pentru ca voi sunteti temelia, voi sunteti baza si noi nu putem fara voi. Asa este si sa nu uitati niciodata aceste cuvinte pe care acum vi le-am spus. Va multumesc si va onorez.
Eu sunt Lord Sananda, dar acum suntem impreuna, suntem lorzi ai luminii, ai iubirii, ai ascensiunii si va multumesc.

Niciun comentariu: