joi, 4 decembrie 2008

St-Germain - Deschiderea inimii

Eu sunt Adamus St-Germain si vin acum la voi, cu flacara mea violet. Imaginati-va in centrul inimii voastre aceasta flacara imensa, care incorporeaza toate aspectele de care nu mai aveti nevoie. Dati-mi mie toate negativitatile, dati-mi tot ceea ce va deranjeaza. Oferiti-mi aceste daruri ce v-au fost trebuincioase in alte vieti, dar acum sunt depasite. Va rog sa va imaginati ca le adunati in causul palmelor. Puteti sa puneti chiar inima voastra acolo. Este inima voastra veche. Puneti-o cu totul, caci eu stiu ce trebuie sa inlaturati. Puneti-o in caus, iar eu vin acum pe la fiecare sa primesc aceasta inima veche a voastra. Trec pe rand pe la voi, imaginati-va ca sunt dinaintea voastra, am intins palmele si voi imi oferiti inima voastra veche.
Acum, daca va priviti, voi aveti deja in corpul vostru o inima noua, pura, curata, care este deschisa noului. Toate inimile pe care eu le-am cules, le strang ca pe adevarate giuvaeruri, care au avut viata lor, experienta lor si le inalt in lumina trimitandu-le catre bolta cerului, ca o constelatie. Acea constelatie pleaca acum si se contopeste cu sursa divina. Acum, de pe bolta cerului, simtiti cum energiile returnate de Creator, vin catre voi umpland aceste inimi noi pe care le aveti acum, cu toata experienta pe care ati acumulat-o. Acea experienta, acea cunoastere, acea intelepciune, revine ca perle care vor fi si vor ramane in aura voastra.
Va infasor din nou in mantia mea violet, ea ramanand pe voi facand corp comun cu energiile voastre. Acum va rog sa va apropiati de mine si vedeti ca eu tin in maini o lumanare cu o flacara. Apropiati-va fata, fara frica, de aceasta flacara si inspirati-o. Priviti-va acum ce s-a intamplat cu voi dupa ce ati inspirat aceasta flacara. Ce vedeti pe chipul vostru? Este o integrare a energiilor sale cu energiile noastre. Acum St-Germain a disparut in campul nostru energetic si asa, inmiit va lucra cu noi si prin noi. Acum auziti-I glasul in interiorul vostru:
’’Eu sunt aici in voi! Auziti-ma, bat la poarta inimii voastre, deschideti-o. mai tare, mai puternic, sa ma auziti! Nu ma auziti suficient, deschideti, deschideti, deschideti, eu bat, bat cu putere! Deschideti-va inima, nu stati, grabiti-va, grabiti-va, grabiti-va! Trebuie sa va grabiti, energiile mele trebuie sa patrunda, nu avem timp, deschideti-va inimile, haideti mai repede, daramati, demolati, deschideti-va ca nu e greu! Eu sunt acolo si trebuie sa-mi expandez energiile. Faceti-o, cu incredere, cu curaj! Eu trebuie sa intru in mainile voastre, in picioarele voastre, in capul vostru, sa privesc prin ochii vostrii! Deschideti, de ce nu-mi deschideti? Ce va retine, de ce tineti inima legata? Daramati, luati topoare, nu stati, haideti, e nevoie de voi acum! Mai repede, de ce stati asa inchisi? Deschideti-va, sunt eu, nu e nimeni altcineva. Iar eu sunt in acelasi timp, voi. Grabitit-va, lasati-ma sa ies, lasati-ma la lumina, sa respir odata cu voi! De ce ma tineti? Ma sufoc! Deschideti mai mult, respirati mai mult! Sunt doar eu, sunt sufletul si divinitate voastra.
Permiteti-mi, lasati-ma sa ma inalt prin voi, e nevoie de voi acum. Eu ma inalt prin voi. Eu sunt acum in voi. Eu sunt iubire. Permiteti-mi sa ma manifest prin corpurile voastre, prin energia voastra, caci eu v-am umplut cu flacara violet. A trebuit sa intru brusc si sa eliberez brusc. Voi acum puteti expanda. Energiile mele, acum odata cu voi, prin voi, se extind ca sa cuprinda cat mai multe inimi. Sa atingem cat mai multe inimi in aceasta perioada. Fiecare sa fie atins de aceste energii. Eu sunt aici impreuna cu Echipa fara nume si am adus pe multi altii pe care nu-I cunoasteti, sa tragem de energiile voastre sa le largim cat mai mult posibil. Voi respirati si sa stiti ca in spatele fiecaruia dintre voi, stau mii de ingeri. Nu sunt numai ingerii flacarii violet, sunt ingerii tuturor razelor, care s-au extins in spatele vostru, s-au deschis ca un evantai pe mai multe, multe randuri, ca sa cuprinda toata planeta, sa se extinda asupra tuturor.
Din nucleul vostru sunt raze, mii de raze, care s-au multiplicat, au crescut numeric si invaluie acum intreaga planeta. Eu sunt in milioane si milioane de fete si de entitati acum. M-am multiplicat de mii si mii de ori si invalui peste tot cu energia mea. Voi va extindeti acum prien mine, energia voastra e infinita. Sunteti o energie care continua sa curga sa curga din insasi sursa voastra si atingem tot si toate pregatind pe toti pentru evenimentele ce urmeaza. Imi permit prin voi sa debordez. Voi, permiteti-va prin mine sa va extindeti. Lasati energiile sa curga. Curgem unul in altul, sustinandu-ne, asistandu-ne, contopindu-ne. priviti-va, sunt eu in mai multe ipostaze, caci voi deschizandu-va ati dat deoparte masti si am ajuns la energia pura prin care eu sunt in voi si voi in mine. Voi sunteti sunteti in milioane si milioane de oameni. Simtiti cum sunteti in milioane de oameni. Simtiti cum suntei in aceste miloane si milioane de oameni. Simtiti ca sunteti in acelasin timp in aceste milioane si milioane de oameni si ca voi, raza/flacara violet, atingeti in acelasi timp inimile a milioane si milioane de oameni. Simtiti, vedeti-va… Vedeti aceasta frumusete um voi acum existati in alte trupuri, in alte energii, ca va plimbati prin acele corpuri si activati. Deschideti, asa cum am facut-o eu cu voi. Simtiti bucuria sa traiti existenta a miliarde de oameni in acelasi timp, suntei peste tot in acelasi timp. Acum cand voi sunteti atatea miliarde de oameni, cum va simtiti?
Da, sunteti mareti, sunteti merituosi… Sunteti tot ceea ce voi sunteti. Aceasta energie adusa de mine prin voi, atinge toate aceste inimi. Asa-i ca este grozav? Simtiti iubirea din fiecare, care sunteti voi, este iubirea voastra. Simtiti-va mareti, simtiti-va liberi, simtiti-va puri, simtiti-va in abundenta, ca fiecare inima pe care voi acum o atingeti, sa simta ceea ce simtit voi. Simtiti nemurirea din interiorul vostru. Permiteti-va sa simta si ei ceea ce simtiti voi.
Sunteti raspanditi pe toata planeta. Lasati-i si pe ei sa simta ce simte inima voastra, forta voastra, puterea pe care o aveti, maretia divina care sunteti, frumusetea interioara, armonia ca sunteti in aceste corpuri superbe, lasati-I sa simta prin voi, sa simta iubirea pe care le-o dati. Nu vor sti de unde vine aceasta iubire. Se vor intreba de unde au primit acum, deodata acest sentiment. Voi veti sti ca pleaca din inima voastra, din cel mai pur loc, din cel mai sacru, care este inima Creatorului, a ceea ce sunteti voi. A maestrului care ati atins perfectiunea si acum va daruiti miliardelor de oameni. Lasati aceasta frumusete care voi o simtiti, a ceea ce ati devenit. Lasati-i sa o simta. Curgeti in ei cu toate darurile voastre si permiteti-va voi sa simtiti, ca daca voi va permiteti, ei simt tot ceea ce voi daruiti acum. Prin ceea ce se intampla acum, planeta creste in maretia ei si in noua vibratie a Noului Pamant in vibratia dimensiunii a 5-a si astfel voi sunteti cocreatori, alaturi de sursa suprema. Noi toti acum va onoram pentru daruirea de care ati fost cababili. Aducem multumirile noastre ca ne-ati permis sa lucram in acest mod. Intreaga omenire a primit aceasta iubire a voastra si toate darurile pe care le-ati oferit.
Eu sunt Adamus St-Germain, impreuna cu o numeroasa echipa. Ceea ce ati primit in inimile voastre acum, din noi toti de aici, acolo vor ramane pentru totdeauna, in inimile voastre, iar voi ramaneti pentru totdeauna in inimile miliardelor de oameni de pe planeta. Si asa este!

Niciun comentariu: