joi, 4 decembrie 2008

Diamantul Terra - Legamant

La steaua ce a rasarit, e o cale atat de lunga, ca mii de ani i-au trebuit luminii sa ajunga…..
’’Voi, ca o lumina ce ati trecut din Univers in Univers si ati venit aici, acum pe aceasta planeta, v-ati adunat lumina de peste tot pentru a o aduce si a o concentra pe aceasta planeta micuta, dar care se doreste a deveni o bijuterie a Universului. Voi aveti aceasta posibilitate sa o transformati in acest diamant. Aveti posibilitatea s-o recreati ca o bijuterie a Universului. Sa recreati ceea ce s-a dorit si ceea ce a fost distrusa. Aceasta responsabilitate, atunci luati-o, acceptati-o, puneti aceasta responsabilitate in inimile voastre, pronuntati intentia:’’
Eu….. (numele), dau intentia acum aici, ca am pus aceasta intentie in inima mea si imi asum eu, responsabilitatea cu toata puterea mea de a transforma cu alti ingeri umani care vor dori, voi transforma aceasta planeta in bijuteria, in raiul ce s-a dorit de la inceput de catre Creator. Aceasta intentie ramane acum scrisa cu litere de foc in inima mea in energia mea, ca toti sa o recunoasca, ca toti sa o citeasca si toti sa stie ca noi care am exprimat aceasta intentie, ne-am asumat pentru totdeauna, acum aici aceasta responsabilitate. Aceasta responsabilitate noi o anuntam in fata Creatorului pentru ca avem nevoie de toata forta, de toata energia, ca noi sa putem re-crea planeta Terra. Asa este si asa ramane in vecii vecilor.
’’Atunci voi, din inima mea, din inima Creatorului, primiti aceste flacari care sunt ale voastre si care va intregesc, ca sa va duceti la indeplinire aceasta intentie, aceasta simtire care a izvorat din inima voastra. Flacara iubirii, flacara puterii creatoare, va este azi oferita prin preaiubitul St-Germain. El este imputernicit de mine, Creatorul, sa va ofere aceasta flacara de co-creere a planetei. Aceasta flacara se alipeste acum de inimile voastre. St-Germain vi le ofera in acelasi timp la toti, ca puterea creatiei voastre sa devina infinita. Este flacara creatiei, a reusitei, a curajului. Este o flacara care va innobileaza, care va face sa ascedeti catre noile dimensiuni catre care voi tindeti. Aceasta lumina din voi nu se stinge niciodata. Purtati-o cu maiestuozitate.
Va multumesc.’’

Niciun comentariu: