joi, 1 ianuarie 2009

Energie pentru Terra

"Eu sunt Metatron, glasul vostru in Spirit. Vin la voi pe o raza deosebit de inalta. Vin din inalta mea creatie. Cobor in a voastra sfera pt a va aduce prea plinul din inima mea. Inima mea nu este aidoma inimii voastre pamantene. Ea este o esenta de energii pure de o vastitate ce inca nu o puteti cuprinde. Eu vin sa va ating cu respiratia si sa plantez ceva din aceasta esenta. Voi sunteti pregatiti acum. Si aceasta deschidere care ati facut-o, a anuntat momentul ca sunteti pregatiti. Aceste esente/energii, voi sunteti in stare sa le captati. Ele coboara in lungul unor retele ale planetei si vor ajunge la voi intr-o frecventa acceptabila. Intindeti mainile, ceea ce e sinonim cu deschiderea inimii si prindeti-le. Aici ramane alegerea voastra."
Am intins mainile si le-am prins. Suntem pregatiti. Primim.

"Sunteti dintre deschizatorii de drumuri. Stiti déjà. Pe voi, cei ce deschid drumul, noi ii ajutam in mod deosebit. Aceste frecvente va ajuta in munca voastra. Va creeaza un plan de actiune, un plan de a fi mai confortabil. Beneficiati de toate aceste energii. Sa nu le lasati sa treaca pe langa voi.
Eu sunt glasul vostru in spirit. Eu doresc sa fiti cat mai multi reprezentanti ai acestor energii pe Pamant. De aici de unde noi lucram, cautam sa va usuram existenta si munca voastra, cat putem de mult. Primiti respiratia Universului. Este acum un moment cand Dumnezeu repira catre voi. Primiti aceasta respiratie."
O primim.

"Evitati sa ganditi despre voi la un mod limitativ. In momentul in care ganditi asa, energii de frecventa inalta nu mai puteti primi. Indiferent cum sunteti, mergeti catre cele mai inalte idealuri. Cereti, impuneti-va! Permiteti-va! Luati! Daca nu o faceti voi, nimeni nu vine sa va dea. Fiti stapani! Cereti ferm si cu tarie! Nu suparati pe nimeni.
In momentul in care de la zi la zi va indepartati limitarile din gandire, frecvente din ce in ce mai mari accesati. Repetati ca sunteti Metatron! Repetati ca sunt eu in voi! Repetati ca este Dumnezeu Creatorul in voi! Atunci primiti aceste frecvente inalte. Si asta nu uitati! Fiti ca si cum am fi noi pe Pamant. Si asa este. Cand voi sunteti conectati la Metatron, energiile mele o sa le primiti!

Sunteti inconjurati de energia mea. Voi ati primit-o. ati cerut frecventa inalta. Acum aceasta frecventa inalta a venit asupra voastra si ea se ancoreaza prin voi in Pamant."

Este ca o ploaie de lumini albe ce curg pe pamant. Se ancoreaza din noi in Pamant si tot din noi pleaca spre alti oameni. Acestia primesc cat pot de mult. Daca ar accesa ei direct aceste energii, ar fi extraordinar. Pe cand asa, noi o ancoram, ea vine prin pamant si prin noi la oameni, cand suntem printre ei. E totusi bine ca se ancoreaza in Pamant, caci Pamantul are alta forta.

"Aceste energii trimiteti-le catre zonele energetic ale planetei, cum ar fi muntii… pronuntati intentia de a fi primite de zonele energetic ale planetei si ele vor fi ghidate catre acestea.
Pe masura ce Terra primeste lumina, devine din ce in ce mai luminoasa. Aura ei care era de dimensiune relativ mica, incepe sa se mareasca si sa straluceasca. Simt ca ne-am conectat la alti lucratori in lumina, la familiile angelice, la retelele planetei ..."

Niciun comentariu: