marți, 24 februarie 2009

Energia Cosmica Galactica

Lumina ce o atrageti acum, vine dintr-o alta galaxie. Forta ei este imensa pentru cei ce vor dori s-o acceseze, apoi s-o redirectioneze. Este o forta care la inceputuri nu v-a fost straina. Ea revine dupa un mare ciclu catre voi sa o reprimiti. Ea este altfel decat la inceputuri. A fost intr-o permanenta miscare. Ea vine s-o folositi pentru planeta, pentru Noul Pamant. Are o forta creatoare deosebita, imensa, dar poate fi distrugatoare pentru cei ce nu o folosesc in iubire. Ea reatinge Pamantul dupa mii si mii de ani. Ea vine reimprospatata, imbogatita si schimbata in intelepciune si iubire, mai mult decat decat atunci. De vreti s-o accesati, e bine sa va ganditi. Necesita pregatiri speciale si o gandire de iubire pura, altfel va poate distruge. Sunteti pregatiti ? Raspundem ca suntem pregatiti. Ne asumam cu toata increderea, aceste noi responsabilitati. Si permitem sa primim aceasta energie a iubirii pure, neconditionate.
’’Lumina va va transforma si pe voi, in ceea ce ea este.
Eu Adamus St-Germain am ascultat glasul inimii voastrre si prin urmare ma voi ocupa de voi in mod special. Este o mare responsabilitate pe acre v-o luat, dar stiu ca puteti. Stiu ca faceti fata. Face parte din misiunea voastra inainte de a cobora pe Pamant. Ma bucur ca ati primit, ca ati simtit. Sunt mereu cu voi si aceasta pregatire incepe din acest moment. Din acest moment, pur si simplu va daruiti mie, in primul rand. Complet detasati energetic de institutiile voastre, complet detasati de familiile voastre, complet daruiti voua insiva. Lucrati ca o echipa. Veti fi trimisi peste tot impreuna, caci forta voastra este mare, impreuna si veti intelege ca este necesar pentru anumite aspecte pe care voi iarasi le-ati preluat, de a fi impreuna, ca un tot echilibrat. Deocamdata atentia mea, este asupra voastra. Energetic, de la voi vor primi si ceilalti. In cateva zile veti integra aceste energii. Vor aparea in jurul vostru tot felul de ajutoare. Permiteti acum unei frecvente pe care voi o puteti accesa, sa intre in corpul vostru.
Stati cu coloana dreapta, inimile deschise, voi conectati in inima si abandonati Sinelui.
......... Pauza lunga pentru a o primi ........
Permiteti energiilor sa se integreze. Pregatirea se face pentru primirea energiilor cosmice galactice. Va multumesc, eu sunt Adamus St-Germain,’’
Intreb cum pot sa-mi manifest recunostinta fata de el.
’’Aceasta recunostinta o veti manifesta acordandu-va voua tot ceea ce eu va ofer. Prin aceasta racordare, voi faceti si indepliniti planul divin. Fata de care eu, Adamus mi-am asumat candva responsabilitatile in numele vostru cand voi nu erati constienti. In toate vietile pe care le-ati avut. Pe Pamant nu erati constienti. Am sustinut planeta si pe voi. Acum a sosit momentul sa preluati si voi. Aceasta este recunostinta ce mi-o datorati, iar cand va veti asuma constient totul, atunci va fi o extrem de mare celebrare si de multumire intre noi toti. Prin voi totul se expandeaza in lume. Aceasta este multumirea mea, pe care mi-o datorati. Va multumesc.’'

Niciun comentariu: