marți, 3 februarie 2009

St-Germain-Asumati-va Maretia!!!

Se apropie o energie destul de vijelioasa.. ... energia lui St. Germain.
Ne imbraca pe toti in Flacara Violet si ne transmite:
"Eu Sunt cel ce SUNT!!! Eu Sunt Adamus Saint Germain! Vin la voi cu o energie launtrica, de o mare forta vibrationala, de care voi aveti nevoie in acest moment. Prin deschiderea care o faceti de la zi la zi, eu completez energiile voastre cu energia mea. Atasez la energia voastra, energiile ce-mi apartin, ca vibratia si forta voastra launtrica sa creasca.
Sunteti, ceea ce voi sunteti, ceea ce ganditi despre voi: CU CAT VETI GANDI MAI MARET DESPRE VOI, CU ATAT MAI MARETI VETI FI! Si ati inceput sa ganditi maret! Acesta este motivul pentru care mi-am dorit sa vin acum si sa va dau din MARETIA MEA!!!! Nu veti face fata daca nu primiti aceasta MARETIE! Planeta are nevoie de giganti, nu de pitici! Planeta este MAREATA! Cum sa o sustineti daca nu sunteti ATLAS?!
Fiti mareti, ca sa o sustineti! Fiti mareti, ca sa va impuneti punctul vostru de vedere in fata altor entitati care vin de pe alte planete!
Cum le veti face fata cand voi va impotmoliti sau va impiedecati in piticenia voastra? NU ASA VETI FACE FATA!!!!!!!!
Primiti, deci, energiile mele, impaunati-va cu ele, mandriti-va cu ele, fiti aroganti cu ele!!! Oricat de aroganti ati fi, nu sunteti la Maretia pe care alte entitati, de pe alte planete, o au!
DECI: ELIBERATI COMPLET LIMITARILE!
TREBUIE SA FITI MARETI CAT COSMOSUL INTREG!
DESCHIDETI-VA INIMILE, DESCHIDETI-VA MINTEA, DESCHIDETI-VA SPIRITUL SI IMPODOBITI-VA CU ENERGIILE MELE"
Multumim Saint Germain, ne asumam si Maretia ta, asimilam Energiile tale. ne impodobim cu ele! SI ASA ESTE!!!

Niciun comentariu: