miercuri, 18 februarie 2009

Vindecare

In toata maretia mea, eu vin acum, cu energiile mele de vindecare, asupra voastra, asupra celor ce sunteti acum, aici. Voi toti sunteti vindecatori. Un vindecator corespunde unei stari de vindecare. Din inima mea, pleaca acum catre voi, mii de raze vindecatoare. Permiteti deschiderea inimii voastre. (Permitem) Si eu voi lasa aceste raze ale mele, sa curga in voi, sa perfecteze, sa deschida si sa alinieze tot ceea ce maestrul Zohar a inceput mai-nainte, la inceputul acestei intalniri.
Noi suntem aici, o mare echipa si prin deschiderea si curajul vostru de a va deschide, de a recunoaste cine sunteti voi, va oferim o vindecare deplina, ca munca voastra in serviciul divinitatii sa se faca in cele mai bune conditii. Voi, toti de aici, v-ati dedicat serviciului divin. Darul nostru este vindecarea voastra deplina. Energiile noastre curg acum in voi. ....
Respirati profund, ca energiile noastre sa va cuprinda. Permiteti ca aceste energii sa dizolve grauntele neincrederii si starea absoluta de credinta in voi, sa revina. Dati mie tot ce in minte v-ar bloca credinta, vindecarea, increderea in voi. Oferiti-mi acum, tot ce va impiedica sa aveti o deschidere, o crestere, o evolutie a voastra. Oferiti fiecare tot ceea ce doriti sa eliberati.

(Ii dam lui Lord Sananda, tot lestul ce ne infraneaza evolutia noastra). Totul este preluat. Totul este curatat. Totul este transmutat. Lumina sa curge prin fiinta noastra. Simtiti cum Lord Sananada se suprapune pe fiecare din noi. Avem in noi holograma sa. Simtiti ce minunat este. E absolut minunat sa ne simtim uniti cu holograma Lordului Sananda. O holograma contine tot ceea ce are entitatea respectiva. Suntem in energia inimii sale.

Eu sunt in energia voastra permanent, caci voi, fiecare din voi, sunt eu. Permiteti ca energiile noastre sa lucreze in aceasta noapte sa lucreze asupra voastra. Cereti Sinelui vostru Inalt sa va aduca in timpul somnului, in aceleasi energii. In aceasta noapte, noi lucram asupra fiintelor voastre. Va pastrez pe toti intr-un spatiu sacru, in care noi continuam sa lucram asupra voastra. Eu sunt Lord Sananada, Vindecatorul lumii.

Niciun comentariu: