sâmbătă, 7 februarie 2009

Lord Sananda - Ajutor

Se aude o maretie, ca un tunet. Bubuie, strafulgera, zguduie Pamantul in lung si-n lat si se asterne, se intinde...

Eu sunt Vindecatorul Lumii, Voi trebuie sa simtiti acest lucru. Eu vin si vindec unde ajung. Totul se deschide si permite vindecarea. Nimic nu se poate face daca nu este vindecat. Am venit cu energia mea aidoma tunetului, ca sa deschid pana in adancul inimii voastre, portile ce sunt inchise in voi si va blocheaza si nu permite adevaratei voastre energii sa strabata la suprafata. Vin cu aceasta energie, cu acest tumult si tunet, sa scutur toate portile ce sunt inchise, sa desfac toate balamalele, lacatele ce va tin inca incatusati si incuiati.
Asa cum e necesar sa fiti mareti, e necesar sa fiti si vindecati si tot ce a fost zagazuit in voi, desfac acum sa curga. Ca tot ce noi trimitem energii prin fiinta voastra, sa gaseasca cale libera catre cei din jur si catre planeta. Va dorim canale de lumina pure care sa primiti integral ce noi oferim si sa transmiteti semenilor vostrii. Tunetele care vin acum zguduie tot ce e profund, incatusat in fiintele voastre. Pe unde trec, eu deschid, iar voi sunteti calea ce va deschideti. Noi va dorim deschisi caci voi reprezentati portalul reprezentati lumina la care vor veni cat de curand cei ce isi aduc aminte de scanteia divina din interiorul lor.
Lumina mea este acum un fulger ce il voi trimite acum in voi. Aceste fulgere pleaca acum din inima, ochii si mainile mele pentru a face din voi o mareata deschidere. Puteti vedea cerul brazdat de fulgere. Ele deschid, permitand energiei cristice sa coboare Prindeti aceste fulgere si folositi-le. Ele sunt lumini deschizatoare, lumini ce cutremura, ca sa deschideti la randul vostru alte porti. Sunt lumini care va dau dreptul sa fiti ca noi, acolo pe Pamant, caci lumina si adevarul au nevoie de forta, de puterea iubirii, dar de putere. De puterea de a lumina, de puterea de a arata, de puterea de a vindeca, chiar de puterea de a iubi. Aceste fulgere va dau toate acestea.
A fi Dumnezeu inseamna a avea o forta a curajului, a iesirii in fata pentru a arata cine esti. Cand Prometeu a plecat sa ia lumina, sa fure focul, a avut nevoie de curaj. O forta interioara i-a dat acest curaj. Aceasta forta va va face si pe voi sa faceti un pas inainte si sa aratati lumina, focul adevarului, focul vindecator.
Nu eu vin acolo pe Pamant, caci voi sunteti eu, sunteti reprezentantii mei. Voua tuturor, voua va dau acum aceasta faclie, s-o aveti in mana, in inima si in ochii vostrii. Prin voi, eu oricum sunt pe Pamant. Ce-am facut eu acum 2000 de ani, veti face voi acum. Si veti impanzi planeta cu tot ceea ce inseamna atributele energiei cristice. Sunteti Cristii victoriosi pe Pamant. Si va veti raspandi aidoma florilor care infloresc primavara. Va daruiesc toata aceasta forta, toata aceasta putere. O aveti acum in inimile voatre cristice. Ce am insamantat candva, acum rasare.
Eu sunt Lord Sananda si cu puterea pe care eu o detin, va onorez si va imputernicesc cu toate calitatile mele, cu toate drepturile mele, ca voi sa le manifestati plenar, de azi inainte pe Pamant. Portile s-au deschis, lacatele au cazut si voi, adevarati Cristi, va expandati acum lumina printre semenii vostrii. Ei au nevoie de aceasta lumina calauza. Cu cat veti straluci, cu atat mai multi vor fi ghidati si se vor trezi. Rolurile voastre sunt marete si foarte importante. Dorim sa va constientizam acest lucru de la zi la zi. Si sa intelegeti ca sunteti in cel mai mare serviciu, cel al Divinitatii. Este cel mai importatnt. Si la acest serviciu semnati condica clipa de clipa, pentru ca nu puteti sa mai fiti separati, ca nu puteti sa separati Esenta Divina din voi, de voi. Imi expandez inca odata energia, tunetele pe care le-am adus, fulgerele pe care vi le dau, pentru ca planeta are nevoie de voi ca sa-si urmeze cursul.
Ceea ce se intampla acum aici pe Pamant, deruleaza miscarile intr-un univers intreg. Daca v-as spune ca sunteti buricul Universului, puteti s-o credeti, sunteti buricul Universului.
..................................................................................................

Sa iesiti din vibratia dimensiunii a treia, din planurile acestei dimensiuni sa captati portalurile de lumina catre celelalte dimensiuni. Forta mea v-o daruiesc sa va deschideti si mai mult catre energiile cosmice, ca voi, acest grup compact, sa va aduceti energiile voastre de pe alte planete si sa le folositi acum, aici. Fiecare dintre voi aveti o multitudine de energii de pe planetele cunoscute de voi, planete prietene, energii ce odata aduse realizati miracole in jurul vostru. Lasati energiile acestei planete sa curga prin inima voastra, ca schimbarile ce incep acum in modul vizibil, sa aiba loc acum pe planeta, sa aiba loc cu usurinta si mai repede, pentru a se evita suferintele si eventual chiar trecerea dincolo de voal a o multime de oameni. Unele din ei sunt la capatul puterilor. Lumina pe care voi ati transmite-o, ar scurta aceasta perioada de tranzitie si ei ar fi capabili sa ramana in continuare pe planeta, ca sa-si poata finaliza planul pentru care au venit.
Cand voi emiteti/expandati lumina si tot ceea ce noi va daruim, in locuri de vibratie extrem de joasa, cu alte cuvinte, prin lumina voastra, le acordati ajutorul. Fiecare venit pe Pamant, la nivel de suflet doreste sa-si duca la implinire planul sau. Noi, cei de dincolo de voal venim, va ajutam, va sustinem pentru ca voi v-ati deschis, si va acordam aceasta forta de vindecare si de iubire pentru a ajuta si pe ceilalti lucratori de lumina care sunt in posturi dificile. Cu cat voi sunteti mai multi si lucrati mai mult, expandandu-va lumina, aceste suflete au sansa de a-si duce la bun sfarsit planul pentru care au venit si a trece cat mai multe fiinte intr-o dimensiune inalta.
Voi, cei din acest grup, nu mai aveti nimic din ce alte fiinte inca experimenteaza. Voi sunteti intr-un regim special si asta inseamna ca aveti o putere interioara si o deschidere mult mai mare decat a altor semeni de-ai vostri. ..........

Niciun comentariu: