joi, 19 februarie 2009

Lord Sananda si Lorzii Intunericului

Energiile voastre unite, au format un camp de vindecare in jurul planetei, pe care noi, cei de aici, il amplificam, il expandam si mentinem in acest camp vibrational de vindecare, intreaga planeta. Noi, cei din Soare, solarienii, ne alaturam voua si prin mainile voastre eterice, amplificam deasemeni energia de vindecare pentru planeta si omenire. Aceste raze vor curge acum prin inimile voastre, purificandu-va, vindecandu-va, aliniindu-va cu tot ceea ce este suprem pentru voi, ca rolurile ce le aveti acum, de vindecatori, sa ajute tot ceea ce este viata pe planeta.
Noi, Lorzi ai Luminii si Lorzi ai neluminii, venim pentru ca ne-am alaturat Luminii, pentru ca vrem sa primim Lumina. Ceea ce faceti voi, ne ajuta. Primim aceasta lumina binefacatoare in straturile noastre, caci si noi ne-am intors fata catre Lumina. Ceea ce faceti acum, este o binecuvantare pentru noi. Nu toti dintre noi pot primi aceasta binecuvantare, dar noi cei care putem, vom transmite si celorlalti aceasta lumina, ca, printr-un filtru si ei sa primeasca in masura deschiderii lor.
Noi, Lorzi ai neluminii, sau Lorzi ai Intunericului, ne alaturam si cerem iertare pentru tot ceea ce am infaptuit omenirii. Nu am dorit sa para ca o scuza, dar cerem iertare si va rugam sa intelegeti ca si acele aspecte au fost si inca sunt, dar daca ne ajutati si inimile voastre ne permit sa introducem aceste aspecte, ce noi nu le putem lumina, in lumina voastra, am face-o cu mare drag si v-am multumi cu tot respectul.

Niciun comentariu: