sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Noi suntem sfinxii - Sufletul Mamei Pamant

Tu esti lumina, fata mea si tu luminezi aceasta stea. Eu te-am lasat sa te dezvolti, te-am lasat sa te cuprinzi. Am fost mereu aici, dar nu m-am aratat, caci am dorit prin tine insati sa infloresti, sa cresti, sa stii de tine in infinit. Aceasta stea tu esti acum si tu ma luminezi. Eu n-am venit, ca tu singura sa te creezi.
Va urmaresc pe amandoi cum va desavarsiti creatia, caci voi sunteti creatia voastra. Voi, spirit prea inalt, va creati in aceste corpuri fizice. Corpul fizic este propria voastra creatie. De cand ati inceput sa straluciti puternic, am stat deoparte si v-am privit. Nu vrem sa modificam ceva ce voi nu ati dori. Noi daruim energia, dar voi, ca sine, va creati. Va individualizati. Iar maretia singuri v-o luati. Peste aceste plaiuri romanesti, va rog catati cu bucurie si expandati tot ce inima va cere. Nu stati acolo, incorsetati in inimile voastre. Lasati-le sa se manifeste. Si exprimati tot ceea ce in inima simtiti. In acest fel, din adanc, din interior iese la suprafata simtirea sa va calauzeasca. Si aceste plaiuri binecuvantati-le. Sunt plaiurile voastre strabune. Cand eu spun strabun, ma refer la origine, la originile acestui pamant, cand voi ati venit demult, demult, aici. In aceste locuri voi aveti semintele voastre originare, ale acelor energii primordiale. Peste tot pe unde voi umblati, refaceti aceste legaturi. Cu drag eu va astept peste tot sa umblati si catre fiecare loc ce va atrage, nu stati, colindati. Si daca uneori tinuti sunteti intr-un loc, aveti rabdare, acel loc are nevoie de voi atunci si binecuvantati. Permiteti ca totul sa curga linistit. Voi sunteti pioni importanti si pozitia voastra pe aceasta harta este foarte bine reprezentata. Sunt lucruri ce se fac pe voi in subtil. De ce nu ati privi ca voi acum tineti un echilibru, fiecare la locul sau ? Doar in meditatii ati mai lucrat asa, fata in fata. Faceti acelasi lucru si acum, dar la distanta, echilibrati-va intre voi. Tineti axul intre voi. Sunteti o balanta, permiteti si intelegeti intr-un plan mai mare ceea ce voi sunteti, caci sunteti fara asemenare. Tineti acum o pozitie cheie, unul la nord si unul la sud, ca polii planetei. Permiteti intre voi sa curga. Faceti conexiune profunda intre voi si lasati energiile sa baleieze intre cele doua puncte si sa se echilibreze. Voi stiti ca nu sunteti oameni si nu uitati, lucrati la alt nivel, ca doua forte primordiale ale acestui pamant si cele doua forte au puteri neasemuite. Simtiti acum ca echilibrati planeta. Permiteti energiilor sa lucreze de la unul la celalalt. Permitem. Nu intamplator v-ati pozitionat asa.
Totul este intr-un plan divin si acum, asa cum sunteti, am sa va rog, cel din sud sa coboare la Sfinxul din Egipt, iar cel din nord, sa coboare la Sfinxul din Bucegi. Conectati-va cu ei, deveniti fiecare acel sfinx. Patrundeti in corpurile lor, ca si cum v-ati imbraca si o sa vedeti acum cum va lungiti. Va lungiti si va atingeti. Energiile voastre comunica, se ating, pe axa nord-sud. Permiteti-i. Este o axa a planetei. Refaceti aceasta axa. Acum v-ati lungit si va intalniti la jumatatea distantei, apoi va intrepatrundeti. Cel din nord are picioarele in sud, cel din sud are picioarele in nord. Deveniti doi colosi ce energetic restabilesc ordinea. Eu Zalmoxe vin acum pe aceasta raza energetica si raspandesc odata cu voi lumina catre cele patru zari. Permit luminii sa se duca si-n echilibru ea sa fie. Toate sa se-astearna din temelie. In echilibru si in pace sa fie aceasta mandra planeta. Si-aceasta axa sa ramana ancorata in voi pe vecie. Voi sunteti acum sfinxii si din inalt primiti lumina. Eu binecuvantez aceasta lumina. Mandra energie se ridica acum. Limpezi izvoare curg. O mare linistita va impresoara. Voi, dragii mei, simtiti-va mai bine rolurile ce le aveti. Ganditi mereu la ceeqa ce ati facut, ca aceste energii adanc in voi sa patrunda si in subconstient sa se adanceasca. Ca sa intelegeti ce sunteti. Fiecare mesaj are un scop profund. Iar fiecare lucrare va deschide pentru o lucrare urmatoare. Mereu voi avansati si va deschideti poarta dupa poarta permiteti-va sa iesiti mai mult in fata. Si ceea ce sunteti aratati mereu. Nu mai pastrati nimic ascuns. Sa nu va fie rusine de propria voastra maiestrie, de propria voastra maretie. Lasati-o sa curga in afara. Asa ii impodobiti si pe ceilalti. Acum, incet revenim cu toti la locurile noastre si multumim sfinxilor dragi. Axa ramane, este axa voastra, sa nu uitati. Este o axa ce uneste Egiptul cu Romania, asa cum a fost dorit de mult, dintr-un inalt plan divin. Iti multumim parinte Creator. Iti multumim pentru lumina si binecuvanteaza aceasta lucrare ce s-a infaptuit.
Eu, Zalmoxe, mare preot, ma retrag acum intr-ale mele locuri, binecuvanatandu-va dragi copii si multumindu-va pentru ceea ce ati facut. Inimile noastre raman vesnic una. Iar lumina noastra straluceste si lumineaza aceste plaiuri. Fiti binecuvantati.

Dupa cateva minute de pauza primim acest mesaj :

In lumina ce s-a produs, stralucirea ce s-a atins prin aceasta echilibrare, se simte acum si s-a raspandit pe toata planeta. Voi sunteti maestrii echilibrului, maestrii ai pacii si ai iubirii. Voi veti extinde echilibrul si armonia in locurile unde sunteti. Aceasta echilibrare ce o aduceti, ajuta popoarele sa-si recastige echilibrul lor de inceput. Voi puneti bazele unei echilibrari primordiale, ca, de aici sa se extinda acest echilibru catre fiecare natiune si popor. Azi, planeta va multumeste pentru ceea ce ati facut si ceea ce ati acceptat sa fiti, caci voi acum, ati depasit granita dorintelor umane si ati raspuns cerintelor planetare. V-ati acceptat pe voi ca divini, ati lasat partea umana deoparte si ati lucrat la un nivel de omenire prin acceptarea ce ati dat-o, de a fi acolo unde sunteti fiecare si de a va ridica pe un plan mult mai inalt, cel spiritual.
Eu, Sufletul Planetei, va multumesc si va imbrac cu haina mea de iubire si recunostinta. Pentru acest lucru, voi trebuia sa fiti in anumite pozitii si sub o anumita forma si voi ati acceptat si nu v-ati plans si mereu ati multumit. Eu acum va multumesc si tot ceea ce este mai profund in inima mea va daruiesc, caci datorita voua si celorlalti care ma ajutati, eu ma inalt si stralucesc.

Niciun comentariu: