sâmbătă, 1 decembrie 2007

Oficializare; darul primit de ziua nationala a Romaniei

Oare cat se va sarbatori si cand va fi inlocuita cu sarbatoarea Unimii ?
De dimineata m-am intrebat ce sa creez pt Pamantul Nou; constructia povestita de Renate o vedeam foarte frumoasa, dar stilul nu era potrivit cu simtirea mea ……. asa ca am lasat sa curga din inima mea ….. Ce mi-ar place? Ce simt eu ? … Ce creeaza iubirea din mine ?..... Si iata ce a izbucnit: un imens lotus cu 1000 de petale in coloritul cel mai alb, orbitor de alb; bordat cu auriul cel mai fin, emanand esenta christica; si tot in tot, o vapaie de iubire: esenta insasi a Lordului Sananda; lotusul este un templu, un palat, o piramida –ce se doreste– iar petalele sale pot lua oricand formele geometriei sacre. El este magie.
I-am invitat pe: Lord Sananda, Lady Maria–Magdalena. Lady Qwan-Yin, Lady Mary, St.Germain cu Lady Portia,Tobias, Cei 7 Cohani. Mahacohan, Sai Baba, Lord Buda, Logosul Planetar Sanat-Kumara. Logosul Solar, Logosul Universal, Logosul Galactic, Marele Zeu RA, Sfinxul, Maitreya-Cristul planetar, Maitreya-cosmic si Maitreya-Budha, Lord Melkizedek, comandantul Asthar-Sheran, Kutumi, Arhanhelii Mihail, Gabriel, Rafael si toti arhanghelii cunoscuti, Lady Kali, Lady Terra, cei 9 maestri din desertul Gobi, Lord Metatron, Lord Kryon ……si CREATORUL …… Aici domneste IUBIREA, in codul iubirii sacre, in cea mai pura esenta a sa.
Dupa o pauza, am simtit invitatia Lordului Sananda de a-l urma … paseam langa el, cand, in dreapta mea, am simtit prezenta lui Asthar Sheran; era un lin zbor vibrational, trecand prin poarta de aur catre noul Pamant; parcurgeam acea energie de cristal, de un albastru eteric si cristalin; ne indreptam catre palatal de clestar al Lunii.
Am simtit ca aici este o adunare/intalnire la nivel cosmic. Palatul, aidoma castelelor lui Disney, si-a deschis usile catre imensa sala plina deja cu entitatile invitate.
Am simtit ca sunt prezentata audientei de catre Lord Sananda, ca fiind de a lor, din grupul lor; mi-a trecut prin cap Fratia Alba; eram prezentata intregului Univers. Langa noi si-au facut aparitia Sai Baba si Mahacohan; celorlalti nu le distingeam figura; Lord Sananda a pus in aura mea ceva ce ar putea semana cu o pelerina sau o haina, apoi mi s-a inmanat un simbol, o emblema, ca o pafta mare cu un model aurit si mi s-a transmis ca sunt avatar cosmic. Momentul era incarcat cu o puternica vibratie.
Am multumit si am cerut permisiunea sa ancorez acest dar in corpul Lunii, in corpul Terrei, pe Noul Pamant si in corpul meu; rog pe Lord Metatron sa sigileze aceste energii in aceste corpuri.
Mi-am asumat noile responsabilitati si ca prima zi in noua investitura, am binecuvantat Creatia si pe Creator si am extins lotusul creat, in inima si mintea fiecarei fiinite de pe Planeta si din galaxia noastra. Am simtit ca trec apoi printr-un lung culorar format dintr-un sir de entitati de lumina. Simteam ca tin in mana un toiag cu doua simboluri: soarele si luna; pana am iesit din palat si aici am imbratisat, devenind acel spatiu .... infinit.
Multumesc invatatorilor si ghizilor mei de inalta frecventa vibrationala si rog pe mai departe coordonarea lor.
Iubire si lumina

Niciun comentariu: