duminică, 30 decembrie 2007

Scurt mesaj al lui THOTH

Duminica seara ne-am adunat: Viorica, Renate, eu si Gabriel
Energiile noastre impreuna cu ale familiei si Sinelor au format un vortex ce ne-a ridicat pe fluxul sau luminos.
Vortexul ne-a condus spre Marea Piramida Celesta pe care bratele noastre astrale au imbratisat-o.
Atunci s-a facut simtita langa noi prezenta marelui Atlant Thot, care ne-a transmis:
Ceea ce veti permite inimii sa simtiti aceea veti primi.
Inimile noastre au debordat atunci de iubire, acceptare, iertare, victorie, abundenta materiala si spirituala.
Ne-am simtit condusi de Marele Thot pe fluxul luminos, pana la Marele Soare Central, in Templul sau de Lumina, ca patru Lorzi si Emisari ai Luminii/Iubirii.
In fata Marelui Soare ne-am asumat toate responsabilitatile si aducerile aminte a planului divin pe care il avem de indeplinit.
Am proclamat victoria luminii, victoria intelepciunii si cunoasterii pamantenilor asupra lor si asupra energiilor care se opun acestora, multumind cu iubire si recunostinta.
Din acel moment vortexul a inceput sa se extinda actionand asupra corpului fizic pana in profunzimea A.D.N.-ului si la scara cosmica, cuprinzand Terra si Universul.
Mesajul vi-l daruiesc ca si voi sa va daruiti sau sa daruiti tot ceea ce veti simti.
Cu iubire

Niciun comentariu: