duminică, 12 iulie 2015

Sfinxul din Macin - Multumiri




“- Va salut frumoase si minunate fiinte de lumina. Lumina mea este acum capabila sa primeasca noile energii ce sunt trimise catre Pamant, astfel ca pot sa radiez, sa expandez ceea ce am primit. Fisura ce ati reparat-o, era o povara covarsitoare si eu nu puteam capta energiile cu intregul potential. Acea fisura reprezenta o rana si o pierdere energetica, astfel ca energia primita in loc sa o pot radia prin intreaga mea structura, era o scurgere continua asemenea unei sangerari ce doar ma vlaguia.
Priviti noua mea stralucire si radianta. (acum straluceste f f frumos) Prin aceasta vindecare, am acum capacitatea de a primi la noul meu potential, potential ce continua sa creasca. Radiez pe o arie mult mai larga si comunic cu mult mai mare claritate cu toate formele naturii.
Ajutorul primit din partea marii, prin voi toti, imi faciliteaza comunicarea cu izvoarele si raurile acestei zone. Perla ce mi-ati daruit-o, va activa izvoare subterane existente si nebanuite.
Cu drag va imbratisez si voi imbratisa energetic cu toata fiinta mea pe toti cei ce vor ajunge in fizic aici la mine, dar si pe cei ce se vor gandi la mine.”

Niciun comentariu: