vineri, 10 decembrie 2010

Mesaj de la fratii siriusieni

Va voi spune o poveste : a inceput in urma cu cateva zile prin puternice dureri de gat, febra, amarnice dureri de cap( se intersectau in el toate autostrazile lumii) si un somn de parca eram in cele 3 zile de intuneric, zi si noapte somn. Dar sa vedem ce ascundeau aceste simptome dupa care un medic ar fi pus diagnostic de viroza cu complicatii sinuzale.
Am fost de fapt invitata intr-o frumoasa sala de operatie unde s-a lucrat in etape: spate, nas , creer. Mi s-au arata apoi efectele in corp a ceea ce au lucrat si luminile emise acum de celule.S-a trecut apoi la pregatirea mea ca pt o nunta.Rochia si podoabele cred ca puteau fi invidiate de cele mai célèbre case de moda.Asa impodobita cum eram am fost condusa de intreaga mea echipa angelica catre cel ales. Pluteam pe o carare marmoreeana catre iubirea si bucuria care se vedeau in fata mea, intruchipate intr-un minunat tanar ce ma astepta. Cand bratele noastre s-au cuprins, din doua flacari s-a format una si am zburat pe un taram nou pe intinse ape albastre inspumate. Eram intr-un loc cunoscut,unde fusesem si alta data. Am privit catre ceea ce stiam ca sunt tot eu si iubirea din acei ochi mi-a confirmat ca este Sinele meu de pe Sirius cu care m-am contopit.Toate zilele de somn au fost necesare integrarii in corpul fizic a acestei minunate parti siriusiene.
Cand durerile de cap au incetat, am putut sa-mi aud cantecul de cristal al pinealei, sa ma plimb in acest minunat Palat de cristal si sa-mi intampin fratii.
Iata cele 2 mesaje care mi-au adus mari bucurii si emotii..
Pineala mi-a deschis un nou spatiu, este aidoma unei plaje si aici au sosit prietenii de pe Sirius. Frumosi, inalti cu culori de albastru argintiu,alb. Au plete,sunt veseli.
-Venim in timpul tau pt a-ti dezvalui o mare frumusete de aceasta parte si pt a te bucura impreuna cu noi. Noi suntem fratii tai de pe Sirius, suntem f apropiati tie, aidoma unor rude dar nu rude de sange cum e la voi. Aceasta apropiere se datoreaza evenimentelor petrecute impreuna si felului comun cum am inteles sa solutionam situatiile. Tu ai fost cea care la un moment din viata ta ai ales sa faci o cotitura si sa poposesti aici la noi pt a aduce un fel de rezolvare a situatiilor. Tu vii mai de departe din lumea Cosmosului si ai binevoit sa poposesti la noi. A fost o mare onoare pt noi mai ales ca tu ai adoptat intru totul modul nostru de viata,ai dorit sa il experimentezi intocmai si noi am fost f. bucurosi. Ai trait in mijlocul nostru si ti-ai insusit cat ai putut din specificul nostru. Iti suntem acum alaturi, ca tu ne-ai spus cand ai plecat ca vei avea inca multe calatorii si ca e posibil sa ai nevoie de ajutorul nostru. Tu ti-ai lasat aici o ANTENA – spunem noi, prin care sa ne poti contacta si acum a venit momentul.
Conectarea s-a produs in aceste zile. Intelegem rostul conexiunii si am fost cu mare bucurie in energia Terrei, deschizand cai de acces spre noi, acum cand transformari importante au loc pe ea.
Tu ne-ai vorbit despre acestea si ne-ai amintit de ajutorul catre pamanteni. Bucura-te ca te-am auzit si ca marele tau Spirit a facut conexiunea.
- Multumesc dragi frati. Sunt putin diferit, dar luminile mele pot impartasi cu voi aceleasi emisii de bunatate si blandete cu care voi sunteti obisnuiti. Transmiteti lui Luna din partea mea , nobile sentimente de devotiune si iubire si spune-tii ca apreciez in mod deosebit, ajutorul dat. De asemeni, Iva , fiica mea cea draga sa aiba incredere in reusita mea aici caci IUBIREA ,este o parte necesara aici pe Pamant si produce aceeasi magie ca peste tot. Ea a fost circumspecta si neincrezatoare ca e posibil ca iubirea sa razbata pe Pamant dar sa stie ca s-a inselat si ca eu ca Spirit sosit aici sunt iubire si raspund cu iubire la iubirea oamenilor. Sa ma sustina cu incredere si devotament asa cum a stiut dintotdeauna. Eu acum sunt bine integrat in acest corp si marea deschidere incepe.
Bucurati-va dragi frati caci mareata este Lumina, Parintelui nostru.
Cu drag ,Soiritius ( se pare ca eu sunt )
Iata si al 2-lea mesaj cu adresabilitate pt toti cei care simt ca participa la acest eveniment pt Terra.
Suntem fratii vostri stelari
Noi suntem siriusienii. Sosim cu mare bucurie sa imbratisam conexiunea cu voi, sa imbratisam energetic ceea ce voi sunteti, aspectul vostru divin in uman. Aceasta conexiune este o mare realizare intre cei de pe planeta Sirius cu cei de pe planeta Terra. O mare bucurie este acum in Cosmos dat fiind ca Terra iese din incercuirea in care a fost si aceste contacte devin posibile. Voi ca frati ai nostri si ca frati a multor alte natiuni cosmice ati hotarat momentul cand sa plonjati in aceasta intunecime pt a va aduce Lumina si a sustine un progres contiunuu constient printr-o altfel de abordare a Luminii in plin Intuneric. Ati dat dovada de maiestrie, de intelepciune si de abilitate. Acest lucru il admiram. Am stiut in mare parte ceea ce voi ne-ati transmis si am asteptat cu anumite rezerve, realizarea planului vostru. Acest plan, de readucere a Luminii pe Pamant este un plan la care se lucreaza de mult timp si nu numai noi de pe Sirius ci si multi de pe alte planete au hotarat sa il sustina pt ajutorarea Terrei. Acest plan pus in discutie de foarte multe entitati cosmice a avut rezerva sa nestiind bine nici unii dintre noi situatiile pe care voi le veti intalni, situatiile cu care va veti confrunta si pe care le veti avea de solutionat. Tenebrele in care Pamantul s-a scurs erau atat de mari incat sperantele noastre erau aproape zero. Acum cand constatam ca aceasta iubire a voastra a dat roade si noi am putut sa ne intalnim cu foarte multi dintre voi care ati plecat fie de pe Sirius fie din Pleiade, fie de pe Lira fie de pe Arcturia sau Andromeda. Iata ca voi acum scoateti capul prin neguri si Lumina strabate planeta. Nu avem cuvinte sa va multumim pt aceasta, nu avem cuvinte sa va spunem cat va onoram si ce mare ajutor aduceti voi Terrei. Iata ca acum aceasta conexiune s-a restabilit ca ceea ce voi numiti corp fizic a facut fata incarcerarii si a reusit sa activeze porti interioare si sa ajungeti din nou sa restabiliti conexiunea cu noi. Fratia Alba a sosit si ea aici caci la un moment dat un impas era: acela prin care sa se poata lua legatura cu voi. Desi Lumina reusise sa dizloce, sa indeparteze o serie de blocaje pe Terra, nu se putea restabili conexiune cu voi. Hipnoza profunda in care ati fost facea imposibila aceasta conectare. Voi v-ati ales roluri simple, v-ati ales roluri unde sa nu fiti bagati in seama, roluri unde sa nu intrati in contact cu puterea, cu influenta puterii, cu influenta egourilor. Intr-un fel va ajutat dar in acelasi timp ati intrat intr-o patura joasa a constiintei de masa. Aceasta a facut ca efortul sa fie mai mare si sa aveti nevoie de un salt trambulina mult mai puternic pt a razbate. Stim socurile ce vi le-ati pus in viata voastra, socuri ce erau necesare propulsarii, pe cat de puternice pe atat de dureroase. Acestea le veti povesti voi pt ca noi le-am inteles mai tarziu, mult mai tarziu am inteles aceasta cand am vazut prin ceea ce treceti. Cand am putut sa percepem emotiile , traumele, fricile, angoasele, prin care corpul uman va trada. Acest corp o perioada nu a reusit sa va sustina , era pragul cel mai greu de trecut. Acest corp minunat a fost pt inceput un mare, mare obstacol de aceea si noi am crezut la un moment dat ca tot efortul ar fi ajuns zero. Si cand noi nu mai aveam aproape nici o speranta, voi ati inceput sa urcati. Putem spune ca minunea s-a infaptuit. Aceasta maretie numai voi puteati sa o faceti prin curajul pe care l-ati avut de a va cobora in aceste tenebre atat de mult incat sa uitati tot ceea ce sunteti, sa va uitati toate valorile, sa taiati toate legaturile cu noi ca sa va avantati intr-un necunoscut intunecat. Toate acestea venim acum, sa vi le spunem acum putem, cand conexiunile s-au facut cand voi acum sunteti renascuti si stiti cine sunteti si putem merge mai departe in acest proces de ridicare, de salvare a Terrei in drumul ei spre Lumina. Dragi frati,dragi frati ai intregului Univers suntem aici sa va multumim.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Minunat de adevarat !