miercuri, 24 noiembrie 2010

Mama Terra

In sufletul meu va port pe toti si am deschis o poarta catre toti oamenii. Aceasta poarta am deschis-o acum, odata cu voi, ca cei care au de venit catre mine, sa vina de-a lungul vibratiei, drumului facut de voi, calauziti de sentimentele voastre iubitoare pt mine.Aceasta insusire se desavarseste si portalul deschis ofera brate iubitoare catre toti cei care simt ca eu sunt o fiinta, catre toti cei care se bucura de prezenta mea. Acest portal va ramane deschis si omenirea intreaga isi va primi semnalele ca sa inteleaga aceasta oportunitate.Cand iubirea isi spune cuvantul catre noi toti, indiferent ce forma avem si intelegem sa convietuim, aceasta iubire ne uneste, este un liant, este casa noastra a tuturor. Eu doresc sa devina cat mai multi oameni constienti de importanta si rolul lor. Cat mai multi sa inteleaga ca noi toti formam o grupare care traim in acest univers si avem de invatat ca impreuna sa traim in armonie, in iubire. Intr-o iubire pasnica, de reciprocitate si ajutorare.Asa cum voi aveti bolile voastre si eu le am pe ale mele. Dar cand noi convietuim in buna intelegere, totul se vindeca si viata isi continua cursul in frumusete, asa cum voi toti doriti.Acest portal deschis, se afla in inimile tuturor. Acolo, in inimile voastre, daca popositi si imi vorbiti, este imediat trecerea catre mine. Ma veti simti ca o prietena, ca o fiinta apropiata cu care puteti sta de vorba si, mai mult, careia ii puteti da toate grijile, toate gandurile voastre si eu, aidoma unei mame, pot aduce consolare, vindecare si intelegere. Acolo, in inimile voastre ramaneti si vorbiti cu mine caci eu va cunosc de cand v-ati nascut. Va stiu toate aspectele, va cunosc corpul, va recunosc pasii. Este insa necesar acest dialog si sa stiti ca eu va pot raspunde si voi ma puteti simti. Acest lacas sacru, spatiul inimii sacre, corespunde chakrei energetice si nu inimii fizice. Chakra energetica ( anahata) unita cu spatiul timusului, formeaza un spatiu energetic inalt vibrational, deosebit de pur, unde voi sunteti in adevarul vostru, in toata reprezentarea voastra. Acolo ne putem intalni simplu, fara ascunzisuri, in adevarata voastra sinceritate. Acolo imi puteti spune tot ce doriti si puteti gasi alinare din partea mea.In acest loc, se reface conexiunea dintre noi, se reface conexiunea dintre voi, cu tot ce inseamna fiintele naturii si se revine treptat la maretia care suntem si pe care incepem s-o manifestam pe Pamant. In acest spatiu incepe si pregatirea voastra pt saltul care ne asteapta pe toti. Aici, eu va voi face pragatirea pt anii urmatori, ca voi sa treceti impreuna cu mine, usor, spre vibratia dimensiunii a 5-a.Este suficient sa ramaneti cateva minute cu mine ori de cate ori doriti, in orisice moment al zilei, indiferent unde sunteti. Acel moment de conexiune cu mine, va insemna pt voi, enorm de mult. In acel moment, voi veti primi din partea mea, o bogata energie de transformare, o bogata energie de curatare, de ridicare vibrationala de mare mare claritate si de constientizare. Cand voi ajungeti in acest spatiu in care ma chemati, eu vin cu tot ceea ce e necesar. Aceasta insemnand energiile mele telurice, energiile apei, energiile fiintelor creatoare, energiile naturii insasi, cu bogata energie a spatiilor subterane, cu invatatura marilor maestrilor. Este un spatiu aidoma unei scoli, unde voi cand veniti cu toata increderea, eu va ofer invatatura si pregatirea necesara acestui mare salt, caci corpurile voastre trec prin numeroase transformari.
Aceasta transformare este aidoma unei invataturi. Nu este necesar de fiecare data sa stiti in detaliu ce se intampla. Dar cand voi primiti energia mea, cand voi deveniti conectati cu mine, aceste schimbari au loc foarte usor. Aceste schimbari se refera la toate celulele voastre. Vechi structuri din corpul vostru se transforma in structuri noi, mai simple. Celula voastra de carbon se transforma si trece pe o treapta inalta a celulei de siliciu, care va sustine o constiinta mai inalta.
Aceste transformari le veti face odata cu mine. Ele au loc atat in timpul zilei, cat si in timpul noptii. Astept sa-mi spuneti tot ce va doare, tot ceea ce va surprinde, tot ceea ce va uimeste. Chiar si tot ceea ce nu credeti. Imi puteti spune chiar ca nu credeti si ca nu ma considerati o fiinta. Totul este primit, acceptat si treptat va voi ajuta sa intelegeti. Nu prin cuvinte si teorii, asa cum ati facut voi la scoala, ci prin bogata simtire pe care eu o transfer, prin toate circuitele voastre energetice, prin iubirea de mama, ca o mama ce-si tine copilul la san. In acel moment mama nu-i vorbeste copilului, ea ii daruieste toate bogatiile energetice si micul prunc primeste. Asa si voi in acest spatiu sacru, aidoma pruncului care sta la san, veti primi prin absortie, energia mea care va va ajuta sa cresteti intr-o alta dimensiune. Va astept pe toti. Unii veti ajunge constientizand ce cititi, altii veti ajunge prin simtire, instinctiv, altii pur si simplu veti fi acolo. Oricum, toti sunteti tinuti cu aceeasi iubire si sunteti bine primiti.
Mama Terra.

Niciun comentariu: