vineri, 31 decembrie 2010

Adamus - Maretie!

-Da, sunt eu, Adamus si v-am inconjurat cu energia mea, caci am nevoie acum de prezenta voastra. Prin prezenta voastra, inteleg o comunicare foarte intima cu voi. Este un moment acum, cand energia mea patrunde in corpurile voastre si eu am sa va transmit o anume vibratie prin care sa intelegeti tot ceea ce voi sunteti.
Este vibratia maretiei, este vibratia puterii, este vibratia intelepciunii, a calmului si a rabdarii. Este vibratia suveranitatii voastre. Este eliberarea de tot ceea ce va inconjoara. Acum sunteti doar voi in intregul univers. Nu apartineti nici unei planete, nu apartineti nici unei natiuni. Va apartineti doar voua.
Nimic din ceea ce a cuprins creierul vostru invatat pe Pamant, nu exista. Astfel goliti de tot ceea ce credeati ca sunteti, va umpleti acum si mai mult cu aspectele inalte ale voastre. Pauza
Va redobanditi pe voi. Pauza.
Aici in acest spatiu, este un spatiu pur, unde va umpleti de voi si va conectati la voi cei de sus. Pauza.
Va hraniti cu voi insiva. Pauza.
Acum eu am sa ies discret din corpurile voastre, permitand Sinelui vostru sa umple mai mult si voi mentine un spatiu pur in jurul corpurilor voastre. Pauza
Lasati aleanul sa va fure si contopiti-va incet in somn cu voi, profund, profund realizand conexiunile.

Niciun comentariu: