sâmbătă, 2 mai 2009

Constiinta Unimii

Manifestarea a inceput treptat, diferit de ce am mai simtit, pana cand a explodat, ajutandu-ma sa inteleg cat de important este sa ma bucur de viata. Ochii s-au deschis mai mari, facand loc acestei bucurii pana in adancul sufletului: constientizam viata
Atunci i-am simtit pe ei, Echipa Fara Nume, in imediata mea apropiere. Oare cine imi vorbeste? St.Germain? Lady Nada? Lord Sananda? Ce se intampla? Ii simteam pe toti in acelasi timp.
“In tot ce faci, eu sunt cu tine. Acolo unde esti, pasesc cu tine. Lasa totul sa curga in jurul tau. Lasa-i pe toti sa fie cuprinsi in Lumina ta. Aceasta Lumina ce o reprezinti, se extinde treptat, capata din ce in ce mai multa forta. Ii vei cuprinde ca intr-un clopot de Lumina. Mici si mari se vor adaposti in aceasta Lumina.
Cel ce iti vorbeste este un glas a unei Constiinte inalte. Este Constiinta Unimii ce se instaleaza. Aceasta constiinta cuprinde, se extinde si imbraca pe cei ce cu Lumina ii atingi. Permite-ti sa fii aceasta Lumina. Permite-ti sa instaurezi aceasta constiinta. Lasa Constiinta sa patrunda in interiorul tau, sa se integreze perfect cu tine si ea va zbura peste capetele tuturor.
Eu sunt Constiinta a celui ce sunt. M-am apropiat de tine ca o Constiinta. Constiinta mea vorbeste constiintei tale. Permite-ti, da-ti sansa sa te expandezi in acest nivel de constiinta ce eu ti-l aduc.”
Am permis si am multumit
Si asa este.

Niciun comentariu: