duminică, 25 martie 2018

Sinele Divin




„- In acest acum, exist si ma intorc cu fata catre tine. La brat suntem, formand un tot unitar. Treci de la o liniste profunda la o intelegere adanca a ceea ce tu esti. Intelegerea nu vine prin gandire ci prin mine, ca o cunoastere profunda si ca o capacitate de intelegere marita.
Intelegi totul din alta perspectiva, a mea, a intelepciunii pe care Eu, Divinul, ti-o aduc. Este tot a ta si vine acum in aceasta noua creatie pe care o formam, a umanului ce se intregeste cu Divinul. Depasim Mintea, un instrument perfect pt omul liniar si faci un salt in ceva nou numit, cunoastere creativa.
Permite-ma total. Primeste-ma asa cum sosesc, in infinitatea dimensionalitatii mele si pe masura ce ma primesti, doar observa-te. Nu gandi, pt ca nu sunt compatibil cu instrumentul numit Minte.
Iti aduc Noul, acel nou ce nu este cunoscut de uman. Iti aduc perceptii noi si constientizari noi. Vei fi acolo unde nu ai mai fost pana acum din punctul de vedere al perceptiilor, intelegerii si intelepciunii umane. Nu ai cum, pt ca acum Tu te intalnesti cu Tu cel real, de odinioara. Desi ai corp fizic si-l pastrezi, patrunzi dincolo de voal, in imensitatea ta.
M-ai adus tot mai aproape si m-ai invitat mereu. Voalurile dintre noi s-au sters si o imbratisare totala a devenit posibila, uman cu divin, impreuna, visul atlant. Ceea ce am visat si am semanat, s-a realizat.”

Niciun comentariu: