duminică, 25 martie 2018

Mesaj de la Apostolul Pavel




„- Eu sunt apostolul Pavel. Vin la tine cu ingaduinta Sinelui tau. Am de adus un mesaj important si placut sufletelor celor ce-mi poarta numele. Fiti proprii vostri stapani. Oferiti-va atentia voua si nu faptelor si evenimentelor exterioare care va deruteaza si va duc spre o profunda uitare a cine sunteti.
Cei ce purtati numele de Pavel, Paul, Paula..., aveti de la mine o frecventa de lumina prin care va pot ajuta si sustine pe alegerea, daca o faceti, sa va ingrijiti, sa aveti grija de voi si sa va innobilati sufletul cu bucuria, bucuria de a trai pe acest Pamant. Frecventa ce-mi poarta numele, va poate ajuta si sa faceti pasii spre a va descoperi cine sunteti, de ce ati venit pe acest Pamant.
In misiunea mea si eu am umblat cu incaltari umane pe acest Pamant si poate nu am fost totdeauna bucuros si multumit de mine. Am capatat intre timp o alta perspectiva si vin sa va spun ca ceea ce traiti acum pe acest Pamant, nu are asemanare si nimeni nu s-a gandit ca se pot atinge acum perspective atat de inaltatoare.
La rugamintea mea, Sinele mesagerului mi-a oferit oportunitatea de a veni si de a sublinia importanta vietii pe care o traiti acum.
Nu pot sa exprim decat vibrational, dincolo de cuvinte, aceasta frumusete si importanta a acestui maret moment de creatie si de schimbare, pe care voi, oamenii, il puteti realiza in aceste CLIPE ale Pamantului.
Voi incarca mesajul cu vibratia fiintei mele, pt a simti pana in adancul sufletului vostru importanta si maretia clipelor ce ati ales sa le traiti acum pe Pamant.
Ma retrag, onorandu-va pe toti cei ce ati ales sa fiti si cu extrema umilinta si smerenie, va aplaud pt curajul ce il aveti de a trece prin aceste profunde schimbari ce le-ati ales sa le traiti si sa le realizati pt a ajuta planeta si omenirea sa treaca intr-o alta etapa de evolutie.
Ma retrag ca un servitor umil, ancorand in acest mesaj dorinta mea de a nu uita cine sunteti si de a merge pana la capat cu ceea ce ati hotarat.
Apostolul Pavel”

Niciun comentariu: