luni, 28 martie 2016

Chemarea Sfinxului

                                             
A doua zi dupa intalnirea de la seminarul din 27 martie am simtit la un moment dat Sfinxul. Imi transmitea iubire. M-am abandonat acestei unde simtind ca Sfinxul ma absoarbe. Unda sa imi transmitea iubire si multumiri.
- Iti multumesc ca i-ai adus la mine.
M-am asezat pe capul sau spre gat, mangaindu-l cu mainile.
- Si eu te iubesc.
Radiam impreuna cu el LUMINA catre tot platoul, pana departe, departe… mana mea continuand sa il mangaie si sa ii vorbeasca despre iubire. M-a ghidat sa ma conectez cu Ceahlaul si impreuna sa imbratisam acel URIAS.
Am stat pe spatele lui mult, pana cand a transmis urmatorul mesaj.
Desi este tarziu spre seara, prezenta lui inca este blanda langa mine, respirand usor, abia auzit: este.
“- Va astept. Sunteti oricand bineveniti. Energiile mele lucreaza deja cu voi pt ca e necesara ancorarea energiilor din inalt sa o faceti aici (la el), impreuna. Traseul initiatic ce vi se propune, este un traseu scurt: in jurul meu si printre formatiunile aflate in jurul meu, numite Babe. Astfel, voi veti avea de imbratisat la propriu dar si de activat aceste formatiuni stancoase ce sunt raspandite in jurul meu la distante diferite.
Atingerile voastre iubitoare vor conta foarte mult pt ele. Ingaduiti-va sa veniti, sa fiti aici cu noi si printre noi aceste forme robuste, inalte, mai putin cuvantatoare, insa trepidand de viata si constiinta.
Mesajul meu este: sunteti asteptati.”

Urmatorul seminar va fi pe 16 aprilie, daca va este pe plac idea unei excursii la Sfinx o putem hotara in acea zi  si pot participa toti cei din tara care vor rezona la chemarea sa.
 O excursie de o zi la un sfarsit de saptamana.


                                                      

Niciun comentariu: