marți, 2 iunie 2015

Intalnire in Rarau




Am simtit la scurt timp dupa primirea mesajelor anterioare, o agitatie ca nu gasesc ceva anume. Era o stare care de obicei nu anticipeaza un mesaj. Era ceva nou. Cautam ceva in interior si nu reuseam sa gasesc. Treptat s-a clarificat. Era vorba de o chemare la care urma sa dau si raspuns.
Sunt intre Pietrele Doamnei. Acei stalpi ca niste dinti ma absorb,nelinistea este inlocuita cu o stare de bine. O piatra central dintre acele coloane se deschide ca o trapa. Un ghid se apropie si intram in interiorul muntelui. Ajungem intr-o sala unde simt ca este o intrunire a unor fiinte de vibratie inalta. Sunt 3 lemurieni. Ghidul ma prezinta. Ne salutam. Au venit cu o nava. Sunt prezente acum in spatiul romanesc. Mi se transmite:
“- Te conectam la energia acestui munte de o mare importanta pt acest tinut. Ai de adus/reamintit din akhasa ta personala, codurile de activare necesare acum acestor locuri. Deasemeni te punem in legatura cu navele de pe care provenim noi. Esti si sub ghidarea Flotilei Aeriene Ceresti Regale. Codurile ce le detii sunt foarte importante pt tara voastra. Ele te ajuta sa-ti restabilesti amintirile ancestrale. Te vei ghida cu ele si cu informatia aflata in acesti stalpi ai Raraului.”
Simt ca imbratisez acesti munti si ca energetic incep sa emit impreuna cu toti acestia o energie de o mare intensitate asemenea fulgerelor ce strabat cerul. Tot muntele Rarau vibreaza. Simt deasemeni vibratia navelor. Totul intra intr-o fantastica corelare pe o anumita frecventa necesara spatiului romanesc. Navele emit catre noi lumina lor.
Simultan in aceasta sala se vede un ecran. Este de fapt un generator de energie. Are foarte multe insusiri. Nu le stiu si nici nu mi se spun care. Simt doar energia emisa de acesta.Lucrarea dureaza iar eu simt ca stau si privesc.( Chiar ma intrebam ce nevoie au de mine)
Lemurienii calauzesc. Ghidul este permanent langa mine. Am sentimentul ca sunt intr-un mare transformator. Un astfel de zgomot se aude. Pe ecran se deruleaza acum coduri/cifre. Tot ce se intampla acolo, se transmite in/pe toata planeta.
Inteleg ca se pregateste o intrunire intre diferite fiinte de pe nave diferite, aici in aceasta statie baza a Raraului. Le simt ca sosesc sub forma de lumina. S-a dorit prezenta mea langa ei, ca prin mine sa se transmita un salut fiintelor de lumina din spatiul romanesc.
Am intrebat ce rol au ei acolo.
“- Rolul nostru deocamdata este un rol protector fata de entitati care s-ar opune evolutiei voastre firesti. Si mai suntem si observatori. Scanam intensitatea luminii pe Terra. Insa mai important decat noi, esti tu, a carei constiinta este asteptata sa se deschida pt a-ti face alegerile in urmatoarea etapa de dezvoltare planetara. Voi toti sunteti asteptati spre ce alegere inclinati, ce alegeti ca evolutie a voastra ulterioara. Aveti o mare raspundere fata de planeta voastra. Aveti a va asuma responsabilitatile acestei planete si toti se intreaba ce veti alege.
Fiecare aveti de ales pt voi insiva catre ce nivel evolutiv veti merge. In functie de aceasta alegere a voastra, veti primi ghidare, informatii, tehnologie noua. Parintii ce v-au daruit din ADN-ul lor, va privesc si asteapta sa va hotarati. Ei nu intervin cu nimic in a va influenta alegerile.”
M-au pironit, citindu-mi gandurile si lamurindu-se ce alegeri am facut, pana m-am trezit ca vorbesc cu glas tare—probabil voiau sa auda si vibratia vocii.
Pe langa cei prezenti simt ca se apropie  de mine alte doua entitati. Sunt de vibratie f. inalta. Au facut un efort pt a-si scade vibratia si a patrunde aici si mi se pare ca au un costum special. Nu ma pot apropia de ei, ci doar ne privim. Este un moment deosebit. Par a fi creatori, cei care au lucrat la aranjarea acestui corp fizic. Dar dupa un scurt timp se indeparteaza, urmand ca eu sa inteleg mai tarziu insemnatatea acestei intalniri.( dupa terminarea mesajului a venit informatia ca sunt de pe Orion ) Ghidul ma atentioneaza ca este momentul sa ies din acest spatiu, dat fiind ca vibratia este prea mare acum si ies din stare de confort. Trapa se deschide.
Sunt la lumina zilei. Vibratia Pamantului ma ajuta. Ma restabilesc la parametrii mei. Multumesc muntelui si ma desprind. 

             

Un comentariu:

Anonim spunea...

MULȚUMESC ȘI VĂ ÎMBRĂȚIȘEZ CU MARE DRAG :)! ADRIANA D.