duminică, 6 septembrie 2009

Fratele Lumina - - Invataturi

Din sfera mea, veni-i acum,
Ca sa-ti urmez chemarea.
Si langa tine eu sa fiu,
Sa te imbratisez ca marea.

Din aproape sa-ti arat,
Ce dulce este amorul,
Cum curge fin, ca boaba-n piept,
Umplandu-ti astfel dorul.

Ceea ce voi, cu drag alint, aduceti pe asta lume, este un pic din infinit a ceea ce la voi, iubire, se spune. De vreti mai mult sa aratati si vraja sa se reverse peste ai vostri frati, deschideti inimile, ca noi scantei,din asta Energie sa va cuprinda si mai mult si sa traiti in voi, cat ati fi o mie. Frecventa dara a iubirii, cereti-o zi de zi si mai mareti mai gloriosi in a voastra impartasire veti fi. Lasati cele lumesti in pace si prea putin timp le acordati, caci ce urmeaza si ce vine, e mai maret si-ai vostri frati doresc sa impartaseasca din aceasta iubire. Aratati-le prin voi, manifestand voi, in primul rand. Nu fiti serbezi in gandire, nu fiti goi in iubire. Acumulati cerand si aratati daruind. Totul se cere acum, totul se cheama. Pronuntati aceasta intentie, ca sa primiti mai mult, acum cand tot ceea ce se cere este trimis catre voi. Daca voi nu pronuntati, noi cei de aici stam in asteptare. Oricat ar primi acum Pamantul, chemarea voastra are un rol mult mai mare.
Deschideti-va deci spre iubire si cereti mereu tot ce este in a voastra simtire si-ncepeti sa lasati, sa va deconectati de la acest plan fizic, ce zilnic il atingeti, pentru ca el va atrage. Are rolul sau, dar daca voi zilnic il lasati, reveniti mai mult pe acest plan, ce se doreste acum inaltat. Nu mai faceti jocul energiilor fizice. Ele acum isi gasesc finalul si le este greu sa plece de langa voi. Dar lasati-le. Si le lasati, in momentul cand le uitati, cand nu le acordati atentie. Tot ceea ce este uitat, pleaca si vine Noul. Nu uitati acest lucru. Deci in inima reveniti si cereti aceasta iubire necesara voua, sa va conturati drumul intre ai vostri frati de lumina. Eu sunt Lumina si am inteles din plin si am venit acum prin energia voastra. Am venit lucrand cu instrumentele ce le-ati primit, manifestandu-ma altfel, ca voi simtindu-ma cum sunteti voi, sa intelegeti si mai bine rolul vostru, asa cum l-am inteles si eu. Cu drag va imbratisez, eu, fratele Lumina.

Niciun comentariu: