vineri, 18 septembrie 2009

Contopirea cu Sinele Divin

M-ai chemat si am sosit. Voi cand cereti, eu, Aspectul vostru Divin, cobor si se produce uniunea Sinele uman cu Sinele Divin. Din esenta mea, voi primiti acea parte potrivita deschiderii de la acest moment. Dar, pentru ca voi lucrati cu voi de mult, corpurile pot primi din aceasta esenta, acum, mai mult.
Imi permit sa cobor in lungul canalului vostru energetic si sa ma expandez in voi, umpland spatiile, umpland celulele, pentru a ma regasi in spiralele de ADN. Aici, eu ma infasor in lungul spiralelor, regasindu-ma cu mine, cel codificat. Acest proces se petrece acum in voi, pana cand eu ma reintorc catre inima voastra sacra. Aici patrund cu putere, deschizand-o ca sa pot salaslui in confortul meu sublim. Imi fac loc cu alte cuvinte in acest trup carnal in care si mie imi trebuie o perioada de acomodare; dar cu ajutorul iubirii voastre pentru mine, eu reusesc. Cand iubirea voastra imi vorbeste, toate canalele voastre energetice se deschid si eu patrund cu prisosinta. Inima voastra va bate odata cu a mea. Va bate putin altfel. Chiar daca la inceput veti simti ceva intepaturi, sau ceva destinderi, acceptati-le. Sunt eu, Divinul, care imi fac loc in corpul vostru si-n acest centru energetic foarte important.
Prin mine se va produce unificare chakrelor, caci energia mea plecand din acest centru, le va cuprinde si pe celelalte. Aidoma unei raze laser voi incununa, unind toti centrii vostrii energetici. Aceasta inseamna o cuprindere si a chakrelor ce nu sunt in corpul vostru, chakre pe care le aveti in exteriorul corpului. Eu voi corela activitatea lor, ca voi sa functionati ca fiinte multidimensionale, constienti de informatiile pe care celelelte chakre vi le procura.
Eu deschid acum in voi, o multitudine de centre energetice, caci am nevoie de respiro, am nevoie de spatiu de expandare. Corpul fizic cu limita lui nu ma multumeste. Voi veti trai ca fiinte multidimensionale, in permanenta expandare. Aceasta v-o daruiesc eu. Incepand de acum, sa lucram mai intens, in sensul primirii mele in interiorul vostru, iar deschiderile ce vor avea loc, urmariti-le, observati-le pentru a le constientiza, caci constientizarea inseamna pentru mine, alta deschidere. Mereu spre noi si noi deschideri. Crestem prin aceste constientizari. Respirati-ma in voi cu toate iubirea, cu toata dorinta voastra ca evolutia voastra spirituala sa depaseasca evolutia fizica.
Materia acum se dezvolta, prin dezvoltarea spiritului. Materia capata o noua intelegere prin asocierea cu spiritul. Materia devine suportul, fundamentul prin care se traieste in acest plan, insa zborul il va da spiritul. Alchimia dintre cele doua, reprezinta o noua infatisare, infatisarea Omului Nou.
Sunteti acesti pionieri care va schimbati din materie, in materie-spirit. In ceva cu totul nou, ce rezulta din aceasta imbratisare. Ceva ce inca nu poate fi aratat sau precizat, pentru ca nu se cunoaste. Totul se formeaza acum. Eu patrund in acest corp, la fel de curios ca si voi. Insa maretia la care se va ajunge, este de neimaginat. Respirati si ajutati-ma sa cobor, sa ma integrez. Voi va ridicati vibratia si imi favorizati integrarea in materie. Pe acest nou aspect ce il formam, se deschide o noua treapta de evolutie in Univers si impreuna o vom dezvolta.
In aceste corpuri, aveti foarte multe aspecte. Multe sunt codificate Eu cand vin catre voi, vin deasemenea cu multe aspecte. Aceste aspecte isi vor gasi corespondentul in ADN sau vor completa din aceasta. Voi veti manifesta cunoasterea si intelepciunea. Veti manifesta transformarea la nivelul corpului fizic, precum si a celorlalte corpuri. Vom manifesta multe alte aspecte pe care le vom observa impreuna. Eu va aduc deasemenea energii nebanuite. Veti observa schimbari in comportamentul vostru care se refera la modul de intelegere si manifestare fata de cei de langa voi, fata de societate, fata de profesia voastra, sau fata de voi.
Veti simti in voi un comportament ce va va uimi, care va fi intr-o perfecta corelare cu atributele divine. Acestea, le veti manifesta prin viu grai, caci de fapt, eu ma manifest atunci prin voi. Si voi face rasturnari radicale in tot ceea ce voi stiti ca este intelect, mental, psihic, emotional, pana la nivel de corp fizic. Pentru aceasta respirati, chemati-ma si abandonati-va, ca eu sa gasesc cel mai frumos camp de flori in interiorul vostru si sa ma intind pe acest pat de flori si sa-l cuprind cu totul.
Va multumesc. Namaste, va spune propria voastra Divinitate.

Niciun comentariu: