vineri, 18 septembrie 2009

Creatorul - Imbratisari

V-am asteptat si iata, prin forte proprii, ati ajuns cu mine, acum sa va impletiti si voi, pe mine pe Pamant sa ma reprezentati. Nimic mai mult, nimic mai putin, decat ceea ce voi sunteti.
Acum prin voi, eu ma daruiesc mai mutl, caci voi m-ati constientizat si iubirea ce o port, Pamantului voi o cultivati. Aceasta v-ati propus, de cand de Acasa ati plecat. Sunteti copii razvratiti ce peste tot v-ati impanzit, peste tot ati explorat, daramand barierele. Prin voi eu am trait emotii la inalt nivel. Prin voi am cutreierat Universurile. Prin voi am cunoscut abisurile. Aceasta venire a voastra pe Pamant a fost un mare abis. Nici unii nu am cunoscut cand vom avea intalnirea.
Ati trecut prin tot ce mintea a ales. Am crezut ca v-am pierdut si iata ca din cenusa, deodata, voi capul l-ati ridicat si flacaruia ce n-o mai putea vedea in voi, a stralucit si a eclipsat cenusa ce va acoperea. Acum ca v-am gasit, eu pot cu alte forte sa va sustin. Imi sunteti copii nespus de dragi, ca toti de altfel si flacara in voi, eu o voi inteti, ca voi faclii pregnante pentru toti cei vii sa fiti. Caci eu doresc cu voi, in voi, sa traiesc viata pe Pamant.
Pentru ca astazi sunt aici, in noua voastra constiinta, un sarut parintesc eu depun pe voi ca o coronita. Va imbratisez, ca eu in voi, profund, sa raman ancorat.
Parintele vostru divin, Creatorul

Niciun comentariu: