luni, 24 februarie 2020

O privire catre interior-3



Iti vorbeam de acele energii vechi. Le poti numi Dezechilibre sau Intuneric. Sunt propriile tale Frici. Le poti simti, stau in jurul tau ca un Sarpe. Sarpele este un potential de energie reprezentat in ADN –ul tau. Este Kundalini, un potential de energie imens, dar care contine si foarte multa frica.
Nu poti inainta in procesul tau de Inaltare cu aceasta incarcatura de frica. Priveste si in jurul tau cum aceasta Frica se face simtita acum aproape pe intreaga Planeta.
Tu esti gata de a pasi pe urmatorul nivel, de aceea iti scriu.
Abordeaza aceasta energie, vine la tine dur si totusi iti este cel mai bun prieten. Aduce un mesaj. Stai de vorba cu ea.
“- De ce esti aici ? De ce ai venit? Ce am de inteles de la tine? Nu te-am abordat niciodata pana acum. Am fugit de tine, te-am negat, am intors capul cu dezgust sa nu te vad. Uneori am fost si la vindecatori sa ma scape de tine. Fara rezultate. Ce vrei de fapt? Este pentru prima data cand ma opresc si te privesc in fata. Ce vrei? De ce ma urmaresti pretutindeni?
Sarpele se apropie mai mult si raspunde privirii tale:
- Eu, sunt Tu. Sunt Intunericul tau. Unde vrei sa ma duc cand sunt propria ta creatie? Iar cand apar, sunt aici pentru a te ajuta. Iti scot problemele la lumina. Iti arat ce este dezechilibrat in tine. Nu ma poti schimba, nicidecum sa ma vindeci. Nu poti fugi de mine pentru ca te urmez. Nu poti lucra cu mine folosind vechile metode duale.
Tu insa ma poti elibera. Am asteptat de mult aceasta noua abordare. Cand tu ma eliberezi, are loc o transmutare a energiei si aceasta inseamna o avansare spre un alt nivel de evolutie.
Voi mai apare in calea ta pentru a-ti semnala de fiecare data dezechilibrele din tine.”

Intelegi acum de ce iti scriu? Abordeaza Frica, Mania, Ura, Neincrederea si celelalte ce exista in tine sau sunt declansate de factori din exterior. A sosit momentul sa le rezolvi, eliberandu-le. Ai tot dreptul sa te bucuri de viata si sincer iti spun ca viata aici pe Planeta este absolut minunata.

Niciun comentariu: