duminică, 14 octombrie 2018

Din Shambala



Am simtiti chemarea. Imi expandez constiinta catre spatiul interior. Sunt in comuniune cu tot ce ma inconjoara. Chemarea vine din partea Shambalei si a ghidului meu, Samuel.
Imediat sunt alaturi de el in interiorul Shambalei. Simt cum ma ghideaza catre un mic grup de entitati pana in preajma lor. Respir alaturi de acest grup si imi deschid inima si mintea catre ei. Primesc din partea lor o mare stare de bunavointa, de acceptare si simt cum ne intovarasim gandurile, sentimentele, trairea interioara. Este o comunicare fara cuvinte de o profunda traire. Simt ca mi se transmite:
” – Esti invitata aici pt ca tu te deplasezi din nou in apropierea Retezatului. Aici unde ne aflam acum, este o intensa forta si constiinta a vietii si iubire pt viata. Ce simti tu alaturi de noi, este insasi viata. Acest izvor se afla in fiecare dintre oameni. Noi dorim ca aceasta constienta si constientizare  a vietii sa o sadesti mai mult in planul fizic si sa insamantezi aceasta constiinta acolo unde ajungi si in dragul tau munte Retezat.
Muntele, cu forta sa, va sustine aceasta constientizare si o va radia. Ceea ce trece prin tine si constiinta ta, este o dimensiune noua a constiintei de viata. Umple-te cu ceea ce simti aici la noi, permite-i sa se alchimizeze in faptura ta si expandeaz-o apoi peste tot unde esti si ofer-o muntelui ca un dar din partea ta.
Noi sustinem de aici tot ce reprezinta manifestarea vietii. Ai si tu treaba ta acolo, la suprafata, caci este necesara propria ta constientizare/constienta. Este necesara constiinta umana.
Samuel te iubeste enorm. Desi nu stii, ne vorbeste continuu despre tine. El are deplina incredere in toate creatiile tale si il simtim ca este mandru de tine.”
Pastrez deschiderea catre ei in aceasta comunicare non verbala si le transmit multumirea si recunostinta mea. Cand esti expand cu constiinta, in Shambala si alaturi de aceste minunate fiinte, propriile capacitati iti sunt amplificate.
Astfel ca am imbratisat cu multa naturalete si firesc, planeta cu toate formele sale de manifestare, spatiile vecine ei si am pastrat aceasta concentrare doar asupra ei, ca o multumire, un respect si o concentrare pt tot ceea ce este viu in acest spatiu planetar, transmitand deasemeni, ceea ce conteaza pt mine cel mai mult, bucuria de a trai.
Imi iau ramas bun de la acesti minunati si iubitori prieteni, mai familiar cu Samuel si ma extrag catre suprafata planetei daruind deja tot ce am primit si ma aduc apoi in spatiul orasului Bucuresti, orasul lui Bucur.....al bucuriei.
Impartasesc cu multa bucurie aceasta traire si v-o daruiesc.

Niciun comentariu: