joi, 31 august 2017

Sa ai incredere



-“Si asa este. Eu sunt cel ce sunt. Eu sunt divinitatea ta si te insotesc in acest periplu pe Pamant. Lunga a fost adormirea mea. Lung a fost somnul tau. Intr-o iluzie a separarii si a uitarii de sine, ai mers ca un somnambul, inconstient de ce esti, cine esti. Acum cand trezirea s-a produs si inaltarea s-a realizat, cu mine in totul constient ai devenit.
In acest Acum, totul se schimba. Tu nu mai esti adormitul, iar eu revin la tine constient simultan din toate dimensiunile. Sa nu fii coplesit de maretia ta. Ar fi o limitare/iluzie a mintii. Expandeaza-te catre mine si permite-ti sa simti constient cu toate simturile prezente acum, aceasta maretie. Ea reprezinta suveranitatea si libertatea pe care ti-ai castigat-o iesind din cusca constiintei de masa.
Te voi invata, te voi calauzi prin simtire ca ceea ce este uman sa inteleaga ceea ce a atins divinitatea intrupata. Este o calatorie noua pe care o intreprindem, in aparenta doi intr-unul, pana cand integrarea noastra va fi completa. Sa nu te lasi pacalit de ceea ce inca mintea transmite si nici de emotiile umane trecatoare. Emotiile vor pleca, iar mintea va accepta divinul.
Urmeaza-ti simtirea a ceea sunt eu, divinul. Acorda-mi incredere totala si permite-mi sa te port pe culmea valului, pe varful de nor, pe raza de Soare intr-un zbor printre dimensiuni, printre frecvente si ai incredere ca acolo unde ma insotesti, magia se va deschide peste tot, caci eu sunt magic. Ai incredere deplina.”
 Si asa este.

2017 08 31

Niciun comentariu: