joi, 31 august 2017

Eu, fluturele

                              

-“Suntem in acest Moment. Suntem Acum aici. Eu sunt cel ce Eu Sunt in marea splendoare. Eu vin acum si te imbratisez cu tot ceea ce Eu Sunt drag uman, drag mic uman.
Ridica-te micule uman si urmeaza-mi splendoarea. Eu Sunt te calauzesc. Ridica-ti fruntea si priveste. Lasa-te calauzit. Noi suntem acum un intreg. Suntem completi. Permite-ti sa fii calauzit. S-a sfarsit pt tine cu vechea era. Ai finalizat toate actiunile ce le-ai intreprins. Experienta dualitatii pt tine s-a sfarsit.
Acest tot ce suntem, isi ia zborul intr-o alta calatorie. Este calatoria pasiunii, este calatoria experientei traita constient si din plin. Este viata cum nu ai experimentat-o pana acum. Este calatoria unei vieti bogate, palpitante, plina de neprevazut si de mare intensitate.
Hai, micule uman accepta-ti aripile. Lasa-le libere intr-un zbor nelimitat. Nu te sfii sa-ti exprimi pasiunile. Traieste din plin. Si eu, Divinul traiesc odata cu tine.
Aceasta calatorie a amandorura, in acelasi trup, este o noutate in tot Universul. Este ceva magic, mirific si am sa te ajut sa simti, pt ca cuvintele nu isi au aici rostul. Si vom trai experienta, experientele si vom intelege amandoi tot ce ne poate oferi viata. Sa nu ma opresti. Da-mi mana cu curaj pt ca aceasta experienta unica va deschide alte cai de experiente, nebanuite.
Imbratiseaza-ma drag uman si simte ca suntem atat de intim conectati, ca suntem atat de apropiati, ca ne confundam unul cu celalalt si ca intre noi s-au dizolvat toate barierele, toate limitarile.
Respiram; suntem o singura respiratie, o pasiune arzatoare si un foc viu nelimitat, continuu. Acest foc, pasiune interioara, il punem in aceste cuvinte, iar noi o traim efectiv raspandind lumina bucuriei interioare.
Traim dragul meu. Traim cum nu am mai trait niciodata pana acum. Foc viu, scanteie divina intr-o biologie mai densa dar in care constiinta a schimbat totul. Miracolul s-a desavarsit si fiinta-om este acum om-fluture in plin zbor spre infinit.”
Si asa este.
2017 08 28


Niciun comentariu: