sâmbătă, 27 mai 2017

Etapa Herculane 2017 - 4


 Zamolxe isi face simtita prezenta in fata noastra.

“- Muntii acestia, muntii, va sustin cu energia lor. Va invit si deschid pentru voi poarta. Pasiti, pasiti in interiorul muntelui. Aici este un zacamant de o mare forta si intelepciune spirituala. Acest zacamant va sustine in evolutia voastra. Atingeti-l, simtiti-l, mirositi-l, gustati-l. Permiteti sa patrunda in voi. El va ofera o sustinere foarte mare. Contine substante necunoscute de voi, oamenii. Este o esenta de multiple aliaje extrem de sacre. Cand spun sacru,inseamna de o mare puritate si elevare.”
Respiram si permitem aceste esente.
Zamolxe ne invita sa iesim si sa ne continuam drumul.
 A inchis poarta, a tras perdeaua de copaci. Ne invita sa respiram.
 Suntem desculti prin iarba inalta, suculenta, verde, foarte proaspata, in spatele sau. Continuam sa mergem umplandu-ne cu  prospetimea ei. Totul este verde in jurul nostru.
Un verde viu, o impletire de culori si sunete de pasari ce fac trecerea spre o frecventa mai subtila. Zacamantul energetic  absorbit sustine aceasta schimbare interioara. Continuam sa pasim, sa respiram, sa ascultam.
Zamolxe ne invita sa pasim in apa Cernei si sa mergem prin apa. Simtim racoarea apei, viteza ei de curgere, pietrele de sub talpi, aerul care ne mangaie pielea si Soarele care ne mangaie corpul. Ajungem la o adancitura a raului si intram in ea cu totul.
 Respiram. Permitem apei sa spele, sa patrunda toate celulele, toate programele, limitarile rezistentele cu care ne opunem schimbarii.
Zamolxe ne invita sa continuam drumul. Patrundem in alt munte, intr-un fel de hruba/ tunel  si ajungem acolo unde este izvorul  apelor termale.
Uauu !ce senzatie! Esti in mjlocul lor, traiesti ceva deosebit si te uiti lacom in dorinta de a retine cat mai mult din  imaginea lor; este divin.
Torente de ape curg peste tot in jur, rostogolindu-si jetul si vuind, acoperindu-te cu acest vuiet. Vuietul vine de peste tot, iti vorbeste in felul sau. Stam si il ascultam, este sublim. Intram intr-o uitare ciudata, contopindu-ne cu apele fierbinti aburinde ce cad de peste tot  cautand iesirea catre suprafata muntelui.
 Le binecuvantam si intram in ele.
Respiram si permitem.
Ce bogatie ne ofera!
Aducem constiinta Eu Sunt in acest izvor si raspundem cu iubire la iubirea apelor.
E momentul sa revenim, ne desprindem din imbratisarea lor si il cautam cu ochii pe Zamolxe. Ne zambeste bland, stie ce am trait, intelege. Ne asteapta sa ne revenim si cu multa blandete ne conduce pe drumul de intoarcere .
 Multumim apelor. Zamolxe ne multumeste. Multumim si noi si revenim cu constiinta in corp avand o stare de multumire si recunostinta.
 Permitem sa radiem, sa stralucim tot ce am primit.

2017 05 03
Respiram.
Ma conectez cu Divinitatea mea care transmite :
“- In aceasta zi, in acest acum, va desavarsiti. Este aidoma unei specializari si va pregatiti continuu. Totul rasare din interior si dati drumul straturilor nefolositoare. Mereu, mereu schimbati aceste haine pe masura ce va apropiati de interiorul vostru. Sunteti tot mai luminoase, mai calde, imbietoare. Parfumul vostru s-a schimbat. In fiecare din voi, noul se naste. Eliberati-va de slabiciuni, tipare, programe limitative, situatii vechi.
 Respirati pentru a misca energia in voi pentru a fi mereu proaspata.
Respirati si atingeti-va cu mainile voastre stralucitoare. Atingeti tot ce e mai sublim in voi, observati-va, constientizat-va clipa de clipa.
 Ce am  spus ? ce am facut ? cine sunt ? intrebari declansatoare.”

2017 05 04

 Poem de iubire

Cu iubire vin la tine
Visul sa-ti impartasesc.
Eu de-aici mult te iubesc.
Cand tu iubire imi declari,
Eu ma-n fiorez.
Si ale mele valuri (energii)
Spre tine proiectez.
Iubirea noastra e sublima.
Este parfum de trandafir,
Este piscul cel  stralucitor,
Este visul de poet.
Toate in tot, noi suntem.
Iubirea mea, iti darui tot ce iti doresti.

Traieste-ti visul, caci eu cu tine il impartasesc.
Sinele meu.

Niciun comentariu: