duminică, 15 mai 2016

Seara Invierii



2016 04 30                                                          Isus
“- Aveti a va folosi imaginatia, forta voastra launtrica pt a primi lumina sacra prin acest portal. Ramaneti in liniste in spatiul vostru sacru pt a primi lumina ce se raspandeste in aceasta noapte peste tot. Lumina va veni la voi. Lumina va straluci in casa voastra, in sufletele voastre si apoi o veti raspandi. Creati un moment sacru, relaxat, plin de viata prin voi insiva si deschideti floarea voastra sacra interioara pt a primi lumina sacra. Minuni se intampla in acest portal de Pasti.
Eu vin,voi fi la voi si mana mea va acoperi, va cuprinde mana voastra. Mana mea se va odihni pe inima voastra. Respirati si permiteti ca totul sa se intample.  Zgomotele clopotelor vor anunta sosirea mea si fiecare floare din trupul vostru se va deschide si va primi lumina.”
Ma gandeam la 2 lumanari sa le aprindem diseara, caci este  noaptea de Pasti.
“- Nu este necesar. Lumina o primiti in interiorul vostru. Lumina sunteti insasi voi. Deschideti-va  inimile prin intentie, cu iubire.”

Aud clopotele. Este ora 23.30 Il simt pe Isus langa noi. Se deschide floarea inimii. Suntem in biserica din Ierusalim a carei maretie se extinde pe mai multe planuri si dimensiuni. Este foarte multa lumina si sunt foarte multe entitati. Se vede planul oamenilor sositi sa primeasca lumina. Se vede planul celor ce pot vizita spatiile astrale, planul celor plecati dincolo si apoi planurile angelice. Isus este langa noi si pretutindeni. Se apropie si imi pune lumina mai intai in palma dreapta apoi imi atinge pieptul si transmite lumina sa florii inimii.
“- Primeste lumina invierii tale.
Primeste lumina care te onoreaza pe tine.
Primeste lumina vietii.
Primeste lumina de la sufletul meu catre sufletul tau.
Lumina fie cu tine.”
Se indeparteaza daruind Lumina tuturor. Pe toate planurile se canta. Ii simt pe mama si pe tata langa mine, tinandu-ma de maini si participand la aceasta venire a Luminii.
-Nu rata aceste oportunitati, nu rata acest moment pentru care ai venit pe Pamant, imi transmit amandoi.
 Deodata cupola dispare, tot cerul este o Lumina intensa care se apropie, se apropie , trece prin noi si se contopeste cu Pamantul. Ai putea spune ca Cerul s-a unit cu Pamantul.
 Aceasta a fost pentru mine Noaptea Invierii.



Niciun comentariu: