vineri, 6 mai 2016

Marele Dragon Albastru

                                              
Se contureaza in interior un spatiu de iubire lemurian. In el apare  Roza, sotia lui Alec, familia mea lemuriana din Telos.( oras situat sub muntele Shasta si deja in vibratia 5 D)  Ne salutam.
“- Sosesc sa-ti dau vesti despre Dragonul Albastru. Acesta este aici. A venit si doreste sa te intalneasca.”
“- Si eu doresc sa-l intalnesc, draga Roza. Mi-a fost dor de el, dar nu stiam cum sa il abordez.
“- Te-a simtit, a aflat si acum este aici. A venit la noi. El este unul din prietenii tai, din cei ce te-au sustinut si te sustin.”
“- Ma bucur sa aud acestea. Cand il pot vedea si vorbi cu el?
Il simt ca se apropie. Este o energie cunoscuta, diferita de energia oamenilor.
“- Am sosit. Sunt aici sa vorbesc cu tine.”
Ma apropii de el si-l ating. Ii spun:
“- Mi-e dor de vremurile de odinioara. Posibil sa nu mai fie aceleasi, ci alte vremuri noi, insa prietenii raman prieteni.”
Il simt ca ma asculta si ca ma aproba. Continui:
“- Am nevoie de ajutorul tau. Este necesara o vibratie inalta ca oamenii sa accepte multitudinea de fiinte ce  sunteti voi, dragonii. Cum pot face aceasta?
“- In interiorul tau, adanc sapat in constiinta de demult, se afla o samanta asemanatoare unui ou. Este o samanta constiinta, a femeii dragon. Femeia dragon nu inseamna sa aiba neaparat corpul unui dragon, dar are constiinta iubirii fata de aceasta specie. Aceasta samanta o porti. Daca doresti sa atingi aceasta constienta, permite-i semintei sa incolteasca. Toti cei ce rezoneaza cu familia dragonilor, poarta aceasta samanta adanc in sufletul lor. Toti sunt marii purtatori ai constiintei universale care vor elibera dragonii din lumea limitata a planului 3D. Iubeste, iubiti aceasta samanta si constiinta iubirii, constiinta acceptarii fata de toate lumile, nu neaparat de lumea dragonilor, va reveni si va redeschide calea de convietuire intre oameni si dragoni, asa cum a existat si deasemeni intre oameni si alte fiinte. Cand accepti un dragon in viata ta, cand accepti prietenia unui dragon, cand accepti sa poti sa fii una cu el, este imposibil sa nu dai acceptul pt toate vietatile din jurul tau sa-ti umple viata cu bucurie.
Eu te-am servit si servesc umanitatea. Iubirea mea este neconditionata pt toate formele de viata. De ce nu v-ati reintoarce si voi la aceasta iubire si sa traim intr-un mod pasnic si binecuvantat?
In tot ce simti eu te sustin. Cand voi simti ca iubirea ta o reversi catre acea samanta interioara, o voi proteja ca ea sa creasca in interiorul tau si sa infloreasca ca acea samanta sa contribuie la restabilirea bunei intelegeri intre cele doua lumi: a oamenilor si a dragonilor.
Primeste salutul meu si daruieste-l tuturor prietenilor tai. Iar cei ce vor simti iubire fata de dragoni, ma vor  avea si pe mine prin preajma lor.”

Marele Dragon Albastru 

Niciun comentariu: