sâmbătă, 21 mai 2016

In Piramida cu Zamolxe si cei doi veghetori


             
              Plec, plec, plec in lumina sinelui meu.
 Ajungem in planul vibrational 5D. Este bucurie, armonie, multa, multa, lumina. Sunt eu, Lumina. Sunt eu Lumina constienta de multitudinea fatetelor mele, printre care este si corpul fizic. Sunt una cu Sursa. In acest spatiu-vibratie, totul este pur. Zamolxe ma invita in piramida din Retezat pt a constientiza inca odata primul nivel vibrational al piramidei, nivelul 7. Ma intampina cu bratele deschise:

“- Vino copila draga. Cunoaste aceasta vibratie a primului nivel al piramidei din Retezat. Pe acest nivel patrunzi cand atingi o anumita puritate, lumina, frecventa si constienta.
 Ai atins. Insoteste-ma prin vibratia acestui nivel 7 si permite-mi sa-ti prezint pe cei doi ghizi solari ce se ocupa de acest spatiu.”
In fata mea sunt acum doua entitati luminoase, mult mai inalte decat mine, carora Zamolxe ma prezinta. Simt ca ar avea ochii albastri. Acesta este un reper distinctiv pt mine pt a-i recunoaste pe langa frecventa pe care ei mi-o prezinta. Simt ca ne zambim, ca ne salutam si ca ne manifestam bucuria de a fi impreuna. Il simt pe Zamolxe incantat, bucuros.
Apoi deodata simt ca sunt atrasa, absorbita intr-o directie si sunt asezata.
 Il intreb pe Zamolxe ce se intampla.
“- Este locul tau unde ai mai fost. Locul acum te primeste ca vibratie.”
Simt ca locul revarsa catre mine o lumina puternica. Mi se explica:
“- E vorba de o reajustare a circuitelor tale, o rearmonizare pt urmatoarele etape vibrationale de evolutie.”
Pe masura ce aceasta lumina lucreaza asupra mea, perceptia asupra acestui loc devine si mai palpabila. Densitatea ei este mult diferita de spatiul nostru exterior, iar acum o pot percepe. Si ghizii si pe Zamolxe ii percep cu alta claritate, iar comunicarea mea catre ei s-a imbunatatit. Sunt mai in largul meu si acum pot sa ma misc cu alta usurinta pe acest nivel.
”- Ai fost dintre Mosi. Ai fost dintre cei ce in acea viata ai primit informatiile de la atlanti. Ai vietuit multi ani in acest teritoriu al Daciei de odinioara transmitand invataturile mai departe celor ce traiau aici. Esti pregatita acum sa cutreieri lumea ajutand, indemnand sau pur si simplu stand langa oameni. Esti sustinuta in drumul tau de cel drag  de langa tine, de parintele Arsenie Boca si de multi, multi dintre noi.

Simt ca tot spatiul radiaza creand peste mine o piramida de lumina. Zamolxe ma asteapta sa integrez informatiile daruite de el. Asteapta ca mintea mea sa se linisteasca, sa stopeze intrebarile si sa accepte ce mi-a transmis.
Ghizii ma iau de mana pt a ma ajuta la integrarea acestor informatii. Zamolxe imi spune:
“- Este absolut necesar sa crezi, sa simti intru-totul. Credinta ta in tine sa fie de
 100 % ca tot ceea ce transmiti sa fie din iubire pura, absoluta.”
Am respirat, am schimbat perceptia si sunt in incredere totala in mine insumi. Deodata propria mea lumina s-a expandat. Am umplut cu aceasta incredere intreaga piramida. Ii simt cum se bucura si ma felicita.
“- Este propria ta realizare. Si asa este! In pelerinajul tau vei ghida pe cei ce au atins acest nivel de puritate. Ii vei ghida spre acest prim nivel al piramidei, care reprezinta nivelul 7. Ii vei ghida sa atinga aceasta puritate si apoi ii vei ghida sa patrunda in aceata vibratie. Cand tu vei lucra cu ei si noi vom fi in preajma voastra.”

Simt ca ne retragem. Multumim celor doi ghizi si iesim din piramida. Sunt impreuna cu Zamolxe deasupra Romaniei si vizualizez Vortexul Carpatic in plina activitate.
Zamolxe ma invaluie cu privirea, ceea ce imi aduce un val de caldura in inima. Simt o altfel de comunicare cu el. Mai profunda. Este o comunicare mai profunda, fara cuvinte, ca atunci cand doua fiinte formeaza o singura fiinta, un singur principiu divin - UNU.

Revin in spatiul corpului meu si stiu ca sentimentul de separare s-a terminat.

Niciun comentariu: