luni, 6 ianuarie 2014

Calatorie interioara - continuare - Ridicarea lui Kundalini


De abia intrasem in cristal cand in fata, la nivelul ochilor, m-am trezit cu o cobra de toata frumusetea. Statea dreapta, perfect desfasurata atintindu-si ochii in ochii mei. Noroc ca stiam de aceasta manifestare a lui Kundalini si am ramas calma sustinandu-i privirea.
Imi transmitea telepatic ca este o cobra imperiala, o cobra regala. Continuam sa ne privim si sa  constat ca ma preling in energia ei pana m-am simtit luata in brate si ….protejata!  Era atat de pregnant acest sentiment de protectie cum nu l-am avut niciodata poate doar din partea Sinelui insa acesta era cu totul si cu totul de alta nuanta. M-am cuibarit la pieptul ei bucurandu-ma de acel sentiment. Formase un paravan, marindu-si dimensiunile ,ridicandu-se deasupra capului meu asemeni unei umbrele. Partile laterale s-au largit pana au devenit 2 aripi cu care m-a invelit. Transmitea sentimentul ca nimeni si nimic nu ma poate atinge de oriunde ar fi venit. la un moment dat am vazut cum deschide gura si primeste energie  din jur insa nu toata acea energie ajungea la mine ci doar cea necesara si o folosea in acel moment pt a ma hrani. Corpul si aripile ei aduceau un plus de centrare a corpurilor mele si o activare la nivelul tuturor cheakrelor. Au urmat o succesiune de stari minunate insotite de viziuni a chakrelor care isi dansau simbolurile in fata ochilor. Apoi noi centrari , noi recalibrari dupa noua situatie la care s-a ajuns. O data cu inflorirea chekrelor lumina Cobrei se accentua iar eu intelegeam rolul sau deasupra capului si echilibrul pe care mi-l ofera.
In ziua urmatoare chiar in holul de la intrare un sarpe urias m-a invaluit in spirala luaindu-ma cu el  si scotandu-ma din cristal, zburand in Cosmos. Imi arata Cosmosul. Il tineam strans in brate caci eram pe spatele lui si nu m-a lasat pana nu am parcurs ceva din acel spatiu. Cand am revenit in cristal, uriasul se transformase in 2 serpi deoparte si de alta a coloanei vertebrale, unindu-se si ei deasupra capului, putin sub capul Cobrei. Cei trei sunt acum intr-o perfecta uniune si de o inexprimabila stralucire. Iata deci cele 3 canale ale energiei Kundalini: Ida, Pingala si Susuma, canalul central ( Cobra ) asezate la locul lor. Toate trei imi aduc bucuria implinirii, echilibru si calm interior si …poate alte surprize nedezvaluite inca.
Impartasesc cu mare drag trairea mea.

__._,_.___





Niciun comentariu: