sâmbătă, 1 iunie 2013

Stiu! Stiu cine sunt

      
             Stiu ! Stiu cine sunt. Azi s-a facut o conexiune sau un declic cum doriti sa spuneti si am fost EU pt o mare parte a zilei.
-Sunt o fiinta galactica, ce am ales sa trimit o parte din mine pe Terra. Am in formarea mea -- CREATIA -- Pe Terra s-au experimentat multe, am ales sa ajut si m-am incarnat aici pt a aduce din marea fiinta care sunt, potentialele de evolutie si de revenire la Unitate.
           Stiu! Stiu foarte multe si am ales sa pun cunoasterea mea la dispozitia sufletelor ce au uitat de ele. Si ele sunt ca si mine, au sosit sa ajute.
Acum imi amintesc momentul nasterii mele cand m-am desprins ca o scanteie de constiinta din intregul meu si am venit/intrat in procesul nasterii. Acest moment mi l-am pregatit de mult timp cu multi dintre voi - eram constiinte pure.
Am trecut printr-un mare proces de transformare - mintea liniara umana, il percepe greu dar poate afla ca au fost transformari de sus in jos, de la Lumina de mare intensitate - galactica - spre o portita minuscula prin care Lumina s-a fragmentat in minuscule scanteioare. Asa a ajuns pe Terra o scanteioara si s-a intrupat prin nastere, pt a deschide ochii in viata acestei planete.
             Acum scateioara poate primi coordonarea marii Fiinte intregite caci procesul de trezire/reamintire incepe.
- Da, tu suflet scanteioara, zboara, ca un fluture prin marele spatiu galactic caci asa te reintregesti si iti reamintesti. Procesul de trezire/reamintire este acum in desfasurare si ai rabdare cu tine.
-Esti prea mica inca pt a putea incapea in tine tot ceea ce este un ocean. Procesul reamintirii tale acum incepe si pt ca constient ai ajuns la MINE - propria ta sursa - te voi ajuta sa te dezvolti, sa te poti cuprinde si manifesta. E ca si cum scanteioara desprinsa de foc regaseste drumul de intoarcere. Te cuprind dar iti ofer si libertatea. Tu scanteioara ma porti pe MINE si eu sunt pe Terra cu un scop. Sa ma regasesc eu pe MINE, sa imi amintesc eu de mine prin tine, Scanteioara.
          Tu, Eu, acum stim. Tot spatiul iti apartine. Zboara si bucura-te !
           Da! STIU ! sunt Eu, nemarginirea!

Acest moment coplesitor a durat aproape toata ziua. Eram infinitul, o alta fiinta cu o alta capacitate de a constientiza.
 Va daruiesc aceste momente cu iubire, ele nu ne apartin ele sunt momente ale Creatiei si ale evolutiei.


Niciun comentariu: