marți, 23 noiembrie 2010

Sri Sai Baba - De ziua sa

Sunt acum aici in inima si in gandurile voastre. Sunt in aerul pe care voi il respirati si in toate bunatatile pregatite pt mine. Dar cel mai important, este viata pe care noi o facem acum, toti impreuna. Aceasta viata este bogatia pe care fiecare dintre voi ati adus-o, ati acumulat-o si pe care o raspanditi.
Viata fiecaruia dintre voi este o mare invatura pe care voi o promovati si o aratati ca dar de intelepciune pt toti semenii vostri. Fiecare dintre voi aveti de invatat din viata celuilalt. Fiecare aveti de aratat prin voi insiva, propria voastra intelepciune. Aceste daruri se cuvin a fi aratate si constientizate. Voi sunteti in aceeasi masura si profesori si invatacei. Eu insumi invat odata cu voi si ma manifest prin voi. Aduceti-va aminte ca ori de cate ori gandul vostru este indreptat spre Dumnezeu, acolo ne aflam impreuna. Acolo sarbatorim, acolo gandim si acolo transmitem urmasilor. Bucuria mea este imensa si eu va tin in inima mea, asa cum am facut-o dintotdeauna. Spiritul meu se inalta sa va cuprinda pe toti si in acelasi timp imi fac loc in inimile voastre, ca si voi sa ma simtiti si aceasta intalnire sa devina o bucurie pt toti. La masa pe care ati pus-o, eu am sosit demult si v-am ascultat gandurile si pasurile. V-am invitat aici la mine, unde este aceasta sarbatoare, pe voi in Spirit, ca tot ceea ce s-a organizat in acest loc, voi sa cuprindeti cu iubirea, cu inima cu energia voastra si astfel aceasta sarbatoare sa devina o sarbatoare a tuturor.
Baba

Niciun comentariu: