luni, 13 iulie 2009

St. Germain---energia noua chemata in plan fizic

Umple-te cu energia mea, ca ceea ce eu transmit sa percepi intocmai. E vorba despre rasaritul Energiei Noi in planul vostru fizic. Nu se poate ca o energie care soseste sa nu fie ancorata. Ea se ancoreaza prin voi, prin respiratia voastra si prin folosirea ei. Ea are nevoie sa o intrebuintati pentru a se ancora, pentru a intra si a pasi in viata voastra de zi cu zi. Astfel inlocuieste energia veche, chemand-o, permitandu-i sa va serveasca. Ea isi face loc in aceasta dimensiune a voastra expandandu-se si inlocuind energia veche. Ea isi ocupa locul ei de drept. Aceasta necesita a fi folosita permanent, moment de moment, pana cand voi sunteti cuprinsi total in ea. La fel viata este cuprinsa total in aceasta energie. Dupa care voi veti umbla in ea, ca in ceva obisnuit, asa cum functionati acum in vechea energie. Insa pana atunci. voi sunteti necesari acestei implementari. De aceea vin eu si va arat ca sunteti perfect pregatiti a o folosi si astfel ea se extinde si cuprinde intreaga planeta. Ghidarea mea este majora si rapida, caci cum voi folositi Energia Noua, are loc evolutia voastra si a planetei. De aceea va spun ca nu mai este timp de analizat, de disecat cu ajutorul mintii. Pur si simplu faceti-o; caci in aceasta energie urmeaza acum sa se vehiculeze cei tineri, copii si voi faceti pregatirea pt acesti copii. Ei déjà se vor trezi in ea si ceea ce ei vor avea de facut, vor face fara a mai pierde timpul cu ancorarea acestei energii. De asemenea ea ajuta planeta, ajutand=o la o purificare rapida, la o aliniere rapida si a ei. In acest sens sa intelegeti ceea ce va transmit si replierea care este necesara, sa se faca. Nu mi-o luati in nume de rau, insa voi aveti nevoie de acest impuls si de a sari cate 3-4 trepte deodata.
Namaste ! Namaste ! Eu Sunt cel ce Sunt, eu Sunt Adamus St. Germain, Suveran .

Niciun comentariu: