duminică, 12 iulie 2009

St. Germain ---detasare de energia lui

Namaste ! Namaste !Grija voastra pt mine este mare, insa eu doresc sa va detasati de energia mea, total. Nu mai aveti nevoie de energia mea, iar daca continuati sa va agatati de ea, eu suparat voi fi si as dori sa intelegeti foarte bine, ca nu va mai duc in brate. Suntem si mergem alaturi, insa voi, acum aveti suficienta siguranta si indemanare sa va descurcati singuri, iar acum vorbesc foarte serios si ferm cu voi. Voi faceti inceputul in sensul detasarii de mine complet, ca apoi si ceilalti sa inteleaga si sa se detaseze. Energiile voastre acum, sunt ample, sunt complexe. Stiti sa mergeti singuri. Chiar fara a face echilibristica sunteti stapani pe voi. Astept asadar, sa fiti proprii vostri creatori, proprii indrumatori, sa va rezolvati singuri aspectele energetic, pentru ca Energia Noua va slujeste. Cand vreti sa acoperiti cu energia voastra o arie, pentru ceea ce voi simtiti sa acoperiti, invitati energia noua si predati-i aceasta lucrare. Aceasta energie va veni si va lucra si ceea ce va lucra se va observa in planul vostru fizic. Ingerii mei pot fi langa voi si va pot sustine, insa noi toti asteptam sa lucrati cu Energia Noua, chemand-o, folosind-o, trimitand-o, predandu-i acea situatie. Lasati Energia Noua sa cuprinda, sa invaluie situatia pe care voi doriti sa o rezolvati si veti vedea cum se manifesta in plan fizic, lucru care nici noi nu stim foarte bine cum se va produce. Observam si noi. dar voi trebuie sa fiti cei care preluati si care realizati lucrarea prin intentia voastra. Nu va mai este permis sa asteptati de la noi sa va rezolvam problemele si voi fi foarte drastic din acest punct de vedere, daca nu voi fi inteles. Si iarasi repet, eu plec la drum mai departe, cu cei care se pot descurca. Dragii mei, nu uitati ce v-am spus si aplicati. Eu sunt aici, dar ceea ce e de rezolvat, rezolvati voi.
Namaste , Namaste , eu Sunt cel ce eu Sunt si la la fel voi sunteti cei ce sunteti si la fel de capabili ca si noi. Adamus st. Germain

Niciun comentariu: