vineri, 17 iulie 2009

Lumina, fratele mai mic - Perla

Cum sa plec?! Nici gand, cand voi aici sunteti prezenti si toata aceasta intamplare e un amuzament. Acum eu marsaluiesc, caci si lumina mea e cautata printre ale voastre raze de lumina si eu trimit si radiez la fel ca voi.De vreti sa stiti am si pauze, caci n-are sens, asa cum faceti voi, sa va obositi. Va osteniti si n-are sens. O raza de lumina de trimiteti, ea invaluie si cuprinde un orizont intreg. Asa lucrati, dragii mei, altfel va obositi, ba chiar va plicitisiti. (rade)
Acum, eu am venit si fata-n fata cu voi stau, ca ceea ce ati cerut -eu sa v-ajut- si din inalt, pentru ca acum soseste o mare raza. Raza de inceput. Eu aici, cu voi alaturi, pun aceasta raza si-o ancorez. Am invatat in acest timp, multe de la voi, sa stiti. V-am inteles, va multumesc si chiar sa stiti ca multi prieteni mi-am facut aici, in asta parte unde eu acum lucrez. Deci, aceasta raza de lumina, acum va iau de mana si impreuna, noi usor o raspandim, ca o dulce boare, ca un zefir, cum spuneti voi, aceasta raza de lumina o suflam usor, si ea se va duce si va cuprinde intreg pamantul. (acum sufla delicat in aer....) Asa se lucreza dragii mei, cu aceasta energie, ce vine acum la voi simplu, usor si delicat, caci energia nu este grea, asa cum voi o aveti acolo, in plan material (se refera la bolovani, beton...) ea calatoreste ca pe-o aripa si imediat ajunge si este raspandita. Dar unii dintre voi chiar transpirati. Nu inteleg. Nu este necesar. Vedeti, ea este deja extinsa, iar noi aici, lejer primim o alta energie ce se lasa cuprinsa si astfel mii de raze din ale noastre infatisari, pleaca si se raspandesc, iar noi in bucurie stam aici la sfat, fata-n fata.Ca mari maestrii ce sunteti si eu cand spun maestru, inteleg lumina la care voi ati ajuns/urcat... Aceasta lumina proprie, acum va ofera un ajutor nepretuit. Ea este vie, e vibranta, si aceasta vibratie a propriei voastre lumini, se poate rasfata in alte lumini si tot asa, aduceti in jurul vostru ceea ce voi aveati cand va jucati: un Univers intreg. Tare ma amuz cand vad cum acest corp usor, minuscul, in care voi sunteti, ati reusit sa faceti din el un glob de cristal prin care luminile voastre apar. Acum ca ati reusit luminile sa le scoateti si sa apareti, voi atrageti luminile din Univers.Stiti ca v-am spus ca-mi permit sa raman, sa vad ce se intampla si intr-adevar, un miracol voi ati reusit si ale voastre lumini acum, sunt infinite. Permiteti-mi sa pun in a voastra lumina, o perla din a mea lumina. Voi stiti de ele, le cunoasteti. Acum eu stiu ca ati uitat, dar nu-i nimic, m-am obisnuit si perla aceasta eu o scot si la fiecare o daruiesc. Si cu viu glas va povestesc si va aduc aminte in cateva cuvinte, ca voi sunteti acei celesti ce peste veacuri straluciti asa cum soarele pe cer isi rasare a lui lumina. Si astfel, voi sa stiti ce falnice lumini sunteti si ca acum voi straluciti asa cum soarele bolta o lumineaza Eu raman in continuare aici cu voi si permiteti Fratelui de Acasa sa va imbratiseze.

Niciun comentariu: