miercuri, 15 iulie 2009

Mesaj de la Timp

Din adancul marilor, din adancul cel cuprins, un val se ridica si catre voi graieste:

Eu vin acum din adancul timpului (demult) sa lucrez cu a voastre spirite, sa va inaintez in a voastra cunoastere si sa stiti ca tot ce se cuprinde in aceasta maretie, este doar Iubirea pentru tot ceea ce inconjoara. Eu am venit sa va ajut sa simtiti acest liant ce tine totul in forma, ce tine totul aproape; liant ce va aduce sa experimentati si sa lucrati. Acest “combustibil”, Iubire, cu cat il constientizati si il primiti in fiinta voastra, mai repede va ridicati la valoarea de a fi iubire pura.Din adancul timpului sosesc si va graiesc, pentru a sti ca nimic nu se face in afara iubirii si totul nu este decat Iubire. Fiind plini cu aceasta energie, fiind plini cu aceasta maretie de iubire, voi survolati necuprinsul. Mergeti deci, in adancul adancului vostru si interferati cu aceasta energie ce asteapta sa fie readusa, aclimatizata, acolo unde ea pe moment nu a mai patruns.
Eu sunt Timpul, care va graieste, care v-a sustinut pe tot acest parcurs. Voi v-ati obisnuit atat de mult cu mine, ati devenit atat de dependenti de mine, insa a venit momentul sa va spun ca eu am obosit si nu mai doresc sa tin omenirea in timpul meu. Ati devenit o parte din mine. E momentul sa va detasati, sa ma eliberati si sa deveniti singurii vostri directori/conducatori. Eu ca Timp, am existat datorita voua. Acum, totul a atins un final, iar eu doresc sa ma intorc, sa revin la originile mele si sa ma scufund in marea iubire atotcreatoare si sa dispar, topindu-ma in acea iubire. Prin ce ati facut voi in timp, cu el cu timpul, ati produs multiple aspecte, echilibrari si dezechilibrari. Tot ce a fost intepatura, durere, lacrima, nici eu nu le mai pot primi. Doresc, totul sa se vindece iar vindecarea pentru mine, inseamna disparitie in iubirea sursei. Deci dragii mei, permiteti-mi sa-mi iau ramas bun si sa va multumesc pentru tot ce am lucrat impreuna, pentru tot ce am invatat impreuna si sa stiti ca va puteti descurca si fara mine; insa sa pretuiti marea energie a iubirii. Acum, eu plec topindu-ma in aceast ocean al iubirii Creatorului.Voi deveniti tot ceea ce voi sunteti. Pastrati-va si reveniti la energia voastra proprie caci nu mai aveti nevoie de nimeni sa va ofere umarul, sa va propteasca. Uitati de timp si ramaneti in picioare, voi cu voi, caci acest Univers inseamna Iubire, iar aceasta Iubire va ofera totul. Acum, ma retrag incet si permiteti-mi sa ma eliberez topindu-ma in neant. Cu mii si mii de multumiri.

Niciun comentariu: