luni, 15 iunie 2009

Eu sunt Rama Razboinicul

Eu sunt Rama Razboinicul. Voi, infatisarea mea, nu o cunosteti la acest moment, insa infatisaresa mea energetica, o puteti primi in campurile voastre. Din prea curata dorinta a voastra de a ma vedea, de a fi langa voi, iata-ma venit acum, aici.
Voi imi gasiti energia in aceste tinuturi unde locuiti. Aici, energia a ramas, in aceasta tara, unde eu am iubit, am luptat, am inflorit. Tot ceea ce voi culegeti prin drumurile ce le parcurgeti, sunt energii stravechi lasate de noi toti, care am trait in aceste locuri.Luptele ce le-am purtat la acele vremi, au fost lupte de infiintare a unei formatiuni organizatorice ce aveau de corespuns unor date astronomice pentru infiintarea acelor formatiuni cu o energie benefica pentru momentele ce urmau. Se infiinta in acele timpuri, primele forme sociale umane ce aveau sa corespunda sistemelor sociale ce nu erau pe Pamant. Veneam cu niste modele aduse din alte planuri, ce urmau sa fie cele mai potrivite evolutiei oamenilor pe Pamant.Fiecare din luptatori (tabere), sustineau sistemul sau. Eu am reusit atunci, pentru ca,ceea ce aveam in plan era incarcat cu mai multa lumina decat cei cu care ma confruntam. Aceste forme energetice voi le puteti accesa si pe una si pe cealalta. Cautati din multitudinea de energii, sa selectati si sa acceptati energiile cu cel mai inalt adevar al vostru, energii care va creeaza si va aduc o stare de echilibru, o stare de sustinere, o stare de fortificare. Acelea sunt energiile luminii, a luminii primordiale pe care voi acum le incheiati ca ciclu.
Voi va intalniti cu inceputul ca apoi sa continuati evolutia. Voi incheiati, ca de fapt sa incepeti. Aceasta incheiere pt voi este importanta. Este important sa va recunoasteti aceste energii, caci si voi ati participat in acele timpuri. Este drumul vostru parcurs alaturi de multi dintre noi (Rama si poporul sau). De fapt voi va completati.Energia lui Rama si a oamenilor sai este pretutindeni in tara voastra. Fiecare din cei prezenti acum, are un cuvant de spus pentru aceasta energie si fiecare si-o va insusi. Cautarea din inimile voastre este cautarea implinirii, a recunoasterii, a amintirii din punct de vedere energetic. Tot ceea ce se gaseste din acele vremuri pe pamantul vostru, este sub valul pamantului. El este si va fi recunoscut. Acum voi absorbiti aceasta energie pentru implinirea voastra interioara. Fiti siguri ca ceea ce ati primit din punct de vedere energetic, ati primit,este intreaga voastra istorie.Miscati-va apoi pe spirala, in continuare si patrundeti in urmatorul ciclu al evolutiei voastre. Ceea ce a fost, a fost. Eliberati acest trecut, caci voi in stratul vostru energfetic aveti cunoasterea si intelepciunea a ceea ce ati trait si s-a trait.Eu sunt Rama, iar energiile mele va cuprind, precum cuprind si acest tinut mult indragit.
Pe curand !

Niciun comentariu: