miercuri, 10 iunie 2009

Einstein --- energia noua

De cateva zile ,privind in interior m-am trezit privind intr-o incapere careia am simtit sa-i dau denumirea de “laborator”. Acest spatiu aparea, ma plimbam prin el si apoi plecam , pana cand intr-o zi acesta a devenit locuit de profesorul Einstein cu binecunoscuta sa figura. L-am salutat si l-am intrebat pentru ce a sosit .
Cu fata zambitoare intoarsa catre mine , mi-a raspuns:
----Gata cu flecareala, e momentul sa treci la actiuni serioase.
----Sunt de acord,am raspuns,dar ce am de facut?
---Patrunde adanc in interior.
Apoi, a disparut .Au urmat cateva zile de liniste, pana cand l-am simtit ca ma asteapta si are ceva de transmis:
--O varietate de sentimente si trairi , vor veni catre tine. Si capul iti va fi prins de fulgere de lumina , ca sa nu le zic formule.
---Pentru intaiasi data si pentru priiiima oara acum pe Pamant –e vesel--in aceasta constiinta mareata, voi intrati, aveeeti grija, inteleegeti! Pentru ca toootul ,se schimba nimic din ce-ati cunoscut, nu va mai fi. Adevarul , adevarat , acum se-nfiripa. Cine este orb va ramane orb, cine este surd , va ramane surd iar cei care nu vor avea curajul sa-si exprime propriul adevar , vor ramane muti , pecetluiti in propria lor mutenie.( se plimba prin camera cu mainile la spate, ganditor, lungeste cuvintele cand vorbeste)
---Si iarasi repet: adevarul care eu l-am cautat si care l-am gasit,si am explicat , a fost ascuns. Nu era momentul. Acum voi sunteti reprezentantii acestui moment, a marelui adevar, caci omul in acest moment devine propriul sau calauzitor si voi stiti, la ce ma refer eu. Omul va deveni si sa nu mai radeti cu acel relative, pentru ca acel “relativ” este muultiiiidimensionalul pe care il alegi in functie de propriul tau adevar , de propriul tau moment cand vrei sa ex-pe-ri-men-tezi. Acela este asa-zisul relativ.Voi experimentati si acest adevar maret acum va intra in mintea, in capul celor care se pot deschide. Si fiinta umana asa cum este ea , din toate punctele de vedere, isi va exprima maretia pentru ceea ce a venit ea aici pe Pamant. Toti ipocritii, toti farseuri, cei de doi bani,care nu au fost in stare sa aprofundeze nimic din vietile pe care le-au trait se vor spulbera ca baloanele de sapun si marea lor grandoare va face : puff, ca un balon.( continua sa se plimbe cu mainile la spate prin laborator)
----Voi ,m-ati primit, o parte din constiinta mea este acum in constiinta voastra pentru ca in adancul subconstientului vostru , voi, m-ati primit si m-ati chemat , chiar daca aveti sentimental ca v-ati trezit cu mine pe nespusa masa. Face parte , aceasta indeletnicire din atributiile mele, pe care mi le-am asumat, caci eu sunt aproape de Pamant prin ceea ce am tot cercetat, prin ceea ce tot am cautat. Ce am cautat? : Divinitatea ! dar am exprimat-o in formule.
Sunt acum langa voi , la modul general , pentru ca energia mea ii prinde pe mai multi. Voi sta aici un timp, relativ ( rade ) pana cand veti simti, sa va acomodati cu alta vibratie, cu alte aspecte ale voastre. Eu vin ca aspectul vostru mai practic, mai stiintific cu care voi relationati foarte bine pentru ca nu este nevoie de acele formule pe care le invatati ci este nevoie de energie. De, e-ner-gi-e, ati inteles? Formula scriptic dar in spatele formulei este , e-ner-gi-a, ati inteles ? Cu aceasta voi lucrati si cu aceasta eu va asist sa o in-te-le-geti.
Aceste energii , sunt!. Nu-i nimic gol in jurul vostru. Ei , dar intrebarea este , cum va relationati?, vis-à-vis de aceasta energie. Cum sunteti?, ia sa aud!, ia sa vad!, ia sa simt!, pentru ca dragii mei , nu mai e profesorul cu creta in mana , scriind la tabla, asta aaaaah! , bla,bla,bla, a fost, a trecut. Puteti sa simtiti acest aspect nou? E din interior, e armoniaaa, e muuuzica, pentru ca voi acum captati muzica fizicii, a matematicii, a chimiei, aduceti aceasta muzica , aceasta vibratie, acest colorit, aceasta sonorizare o aduceti in voi, corzile voastre vibreaza si acceseaza si din toata chestia asta vine , creatia si voi o materializati o transmiteti in planul vostru, cum ? brbrbr, vorbind. Manifestand-o de aici si arata cu degetul, din inima,de aici, nu de aici si arata cu degetul capul, ca de aici se fac calculele. Ce castig?, cat castig? Nu mai e asa. S-a terminat ! ( iar se plimba)
---Dupa cum observati, nu stiti nimic si e mai bine asa. Acum deci va intrebati ce veti face? Dar voi in corpurile voastre peste tot aveti niste mici, mici, mici , receptori ca niste mici antene! Antene ! , ne apropiem de fizica. Ce fac antenele? le dati drumul, le lasati, le lasati. Ele aduc informatia. Ele stiuu, antenele voastre stiu sa proceseze, nu mai stati la calcule , nu mai stati sa calculati parametri, antenele voastre proceseaza si imaginea se creeaza si voi ca pe un vast ecran de televizor, primiti, ceea ce aveti de luat de inteles si veti intelege pana intr-atat incat voi veti transmite esenta , samburele si astfel energia o luati o procesati si prin corpul vostru o daruiti, o emanati cu noile voastre stari, sentimente si cu noile voastre cuvinte. Asa va fi noua creatie.
--Ei , dar eu vorbesc , dar voi ati inteles ?
---Am inteles, raspundem noi.
---Daca stau bine si ma gandesc cu noua minte nu cu mintea veche, voi aveti totul in voi. Vad! . Va miscati repede. Ati inteles mecanismul si va las deocamdata sa-l procesati ceea ce eu v-am daruit . De fapt am activat pe ici pe colo. Antenele voastre acum , au captat. Sa stiti ca aveti antene fooarte luungi si fooarte subtile ati scapat de chestia grosiera desi voi sunteti in acelasi corp si puteti spune ,” asta-i un batran nebun si vorbeste pe langa , uite-ma ca sunt la fel”. Ne, ne, ne , subtilitatile voatre sunt. Le veti observa in timp. Deci aceste antene acum au captat, au primit . Aparatele voastre, corpul vostru care este o maiestrie, le preia , le stocheaza , le aranjeaza si veti simti la un mom dat ca altcineva sunteti , altcineva este in voi care intelege , care discerne, va veti minuna de voi insiva . V-o spun eu, ca stiu , am vazut la multi ce se intampla. Si acum dragilor, ma retrag , nu va mai transmit, in acest sens ma retrag dar raman aici cu voi, o parte din mine ramane aici cu voi in acest spatiu pe care sa stiti si eu am contribuit si l-am creat , acest laborator cum ai simtit tu sa-i spui, e-ner-ge-tic. Cuvantul energie, sa-l vedeti si sa il intelegeti peste tot si in fiecare lucrusor, asa sa absorbiti energia si sa o simtiti cum curge prin corpurile voastre fizice, sa-i simtiti parfumul, muzica , culoarea. Sa nu uitati acest lucru, va spun eu , batranul Einstein si pentru moment, va salut!
Multumesc
(Ceva mai tarziu l-am rugat pe Einstein sa ma ajute sa inteleg ,caci nu stiu cand l-am chemat si iata ce mi-a raspuns:
---Sinele tau inalt face aceasta chemare. Eu nu as putea intra in energia ta , fara chemarea si acordul sau. Totul face parte din pregatirea voastra, pe care Sinele o supravegheaza. )

Niciun comentariu: