vineri, 8 februarie 2019

Sinele meu - Etapa de evolutie



“- Ne intalnim in acest acum. Eu sunt sinele tau. Eu patrund tot mai mult in toate tainicele colturi ale umanului. Eliberez din el tot ce este depasit si iti permit sa te inalti in spatiul meu. Depasit se refera la epoca glorioasa, dar veche a dualitatii.
Patrunde in spatiile mele multidimensionale fara a gandi, fara a analiza. Doar patrunde in infinitatea mea.
Simturile umane sunt putin depasite, coplesite, dar permite-ti sa te adancesti in constiinta a tot ceea ce eu sunt. Sunt acum extrem de prezenta in fiinta ta pt ca mi-ai permis si m-ai invitat, pt ca ai echilibrul divin, pt ca ai echilibrat multe componente ale tale si atunci eu curg lin si firesc. Deblocarile multiple ce le-ai realizat, ne-au propulsat mai mult una spre alta ca entitate, astfel ca ceea ce numesti uman, este acum bine imbratisat de tot ceea ce eu sunt si iti va conferi sentimentul de intreg, de sustinere si echilibru, intr-un mod firesc, natural.
Eu exist acum constient in acest trup si in acest acum in planurile fizice ale planetei. Prezenta mea iti confera sentimentul de siguranta, stabilitate, abundenta, intelepciune si compasiune pt tot ceea ce este creat.
Ai un har inalt, previziuni si simtiri ale lui Tot Ceea ce Este. Ai simtirea profunda asupra lui TOT. Ai simtirea a ceea ce esti cu adevarat in adevarul tau. Eu sunt. Eu exist aici pe Pamant si peste tot. Acum sunt constient pe Pamant. E firesc, e natural.
Respira-ma cat poti in interior. Este o onoare pt mine ca spirit, sa fiu aici, sa simt, sa privesc oamenii. Voi ghida oameni catre tine, oameni potriviti pt a ne bucura de prezenta lor, de creatiile lor. Este o frumoasa si interesanta multipla creatie ceea ce exista acum, aici, pe Pamant.
 Toti oamenii sunt minunati.
 Sunteti minunati.
 Perceptiile umane se vor deschide si multe schimbari si creatii noi vor avea loc.
Eu sunt ma bucur de prezenta mea aici, ma onorez si onorez intreaga creatie uman-divina.”

Niciun comentariu: