miercuri, 1 aprilie 2015

Sinele Inalt - Celula maestru - Apa de flori



       Din acest canal al luminii se revarsa in fiinta mea esenta adevarului pur, se revarsa cristalinul cel mai pur. Primesc o perla cristalina cu rol de activare si declansare in interiorul meu, in structura celulei mele. Aceasta perla cristalina este o celula standard ce activeaza si dirijeaza celelalte celule. Este o celula maestru.    
     Aceasta intra in rezonanta cu structura cristalina cosmica si determina repozitionarea la nivel celular, molecular a electronilor de pe ultimele orbite. Aceasta celula maestru va redirectiona structura si functiile celulare. Ea este acordata la matricea cristalina cosmica si va aduce imbunatatirile necesare pt racordul necesar corpului de lumina la corpul fizic.
     Aceasta celula este acum in corpul meu. O salut, o primesc.  Are tot ce ii trebuie la acest moment. De asemeni primesc din planul propriei mele matrici un flux de energie catalizatoare ce sustine o implementare energetica necesara acestei transformari. Sunt in acelasi timp sub directa coordonare a Sinelui 5D care pregateste pasii necesari acestor transformari. Aceste transformari vor deveni vizibile. E necesar un regim hidric deosebit pt eliberarea a cat mai multe reziduuri. E important a folosi apa de flori.
(Papadie, margareta, nu ma uita, floricele mici, lastari, muguri, bumbisori, floare galbena deasa salcam, iasomie, busuioc, cimbru)si de consumat curmale, migdale, nuci (nu f multe)
Nu stiam ce este apa de flori dar am aflat : in apa de izvor sau apa plata se pun florile si se lasa 10-12 ore apoi se bea.
Am facut apa de flori, nu cu flori ci cu urzici si spanac ca acestea le aveam in casa. Apa de la ele este aromata si cu o senzatie de proaspat, am baut-o cu nesat.
Multumesc Sinelui meu. Hmmm de unde o fi stiind de apa de flori !!!

Niciun comentariu: