duminică, 9 martie 2008

Poarta de Aur spre Romania

Extrem de bucuroasa, Renate imi telefoneaza sa ma informeze de constientizarile facute: iata sinteza lor: Cheia de aur primita de la Ahkenaton. a activat in noi energia iubirii stralucitoare care a permis deschiderea de noi potentiale. Energiile Marilor Maestri ai Luminii,ne-au permis sa deschidem aceasta Poarta de Aur, care este Poarta de intrare in Romania, Noului Pamant.
Prin aceasta Poarta, in Romania nu va fi capabila intrarea decat daca cei ce vin, indiferent de pe ce taram, vor avea o inalta vibratie a iubirii si un gand de pace.
In Sambala, in Lumina Flacarii Intelepciunii, am stat pe un disc; desi strans grupati, fiecare am stat pe raza sa; asta insemnand ca fiecare a absorbit ceva specific lui in vederea realizarii Misiunii pt Romania.
Desi comuna, activitatea noastra va avea caracteristicile specifice fiecaruia.
La bucuria noastra - mai ales ca ea se desfasura in Statia - Baza, am simtit ca cineva este atent la noi; era Asthar Sheran.
- Fericirea voastra este fericirea mea. Poarta de Aur spre Romania, este vie; s-a deschis prin voi, prin iubirea voastra pt acest Pamant. Prin ea va intra cea mai pura si inalta energie a iubirii, ajutand Romania sa devina acel taram sfant …. ”Gradina Maicii Domnului“.
Cu aceste urari de iubire binefacatoare, va imbratisam
Semnam, toti cei care suntem UNU

Niciun comentariu: