miercuri, 5 martie 2008

Parintele Melchizedek si Parintele Zamolxis

Dragi si Drage Grupul nostru s-a reunit: Raluca, Cristi, Mariana, Cornelia, Cristina-Mirela, Stela, Renate, iar in spirit am invitat toti solarienii si shaumbra, Marele Zeu Zamolxis, Marele Thoth, Melchizedecii, Ierarhia Cosmica si Planetara. Am citit meditatia Lordului Melchizedek (multumim Adina si Alexandra) .... si am ramas in acea stare de confort pe care ti-o dau energiile purificatoare.
……….. Incet, incet, in fata ochilor astrali s-a conturat merkaba Terrei: acest spatiu cristalin radiant, ne-a incarcat impreuna cu Maestrii invocati si ne-a indreptat catre Marele Soare Central.
Energiile Melchizedecilor si a Legiunilor Arh. Mihail, ne inconjurau si impreuna cu Solarienii au inceput o infuzie de Lumina la nivelul corpurilor noastre astrale.
Era o lucrare ce noi o percepeam la nivel de chakre …si pt ca in meditatia anterioara am cerut matricea noastra divina, iata ce am simtit/vazut: o entitate de lumina solara “impingea“ spre noi o mare sfera – nucleu din cea mai concentrata esenta primordiala - l-am numit in gluma “aluatul primordial“; era “aluatul - matrice“ care ne-a fost transferat si care va sta de acum inainte la baza dezvoltarii noastre.
Toti maestrii formau un cerc in jurul nostru, simteam energia albastra/purpurie a Mihaililor, simteam iubirea imensa ce ne era daruita …… iar noi, dupa acea integrare, ne-am lungit, corpul nostru astral era dublu fata de cel fizic …. ne-au transmis ca aceasta este inaltimea noastra reala.
Bucuria a izbucnit in pieptul nostru si chiar din acel loc am inceput sa ancoram energia, facand drum pt cei ce ne urmeaza.
Uimiti am ramas cand am simtit ca in acel Merkaba urias, toti au luat loc si au coborat pana aproape de Terra pt ancorarea energiilor; am inteles ca si puritatea corpurilor noastre a crescut aidoma cu a preaiubitei Terra si apropierea lor devine posibila.
S-a facut ancorarea energiilor mai intai in Romania, apoi ele au fost expandate in toata masa Pamantului; Lord Metatron a sigilat ca de obicei energiile.
Bucurosi, fericiti, dupa multumiri am revenit in corp fizic si revedeam cele petrecute …… dar vai noua, copii uituci ce suntem, Parintele Zamolxis ne-a chemat repede, ne-a strans exact asa cum un invatator isi strange elevii dupa pauza si binisor, binisor ne-a impins in piramida catre “baia solara“.
Ne pregateam de plecare, cand o energie s-a concentrat in plexul Solar simuland o stare de rau general; m-am asezat si m-am interiorizat sa vad ce se intampla; energia Parintelui Zamolxe a pus stapanire pe mine si iata ce am grait automat:

“ Pace si iubire in grup
Avem rol mare in grup pt Romania; orice incercare de dezbinare sa o evitam, sunt teste pt noi toti, sa nu o luam in seama.
Misiunea noastra e mai importanta decat aceste maruntisuri.
S-a muncit mult cu noi pt a ajunge aici. Sa nu ne risipim; cei cu energia veche pun oprelisti; ….. nu mai dureaza mult.
Sa venim mereu la el, caci in Soarele din Piramida sta forta noastra.
Sa avem credinta ca el ne sustine ...
Energia grupului e foarte mare, nu ne dam seama. Impamantarea si ancorarea noastra aici in Romania este deosebita.
Deja suntem pe CALE si nimeni nu ne poate inlatura. LUMINA e in jurul nostru; Sa nu uitam forta Piramidei; restul nu conteaza.
Cand ceva nu stiu sau simt ca ma pierd, sa ma uit in ochii lui.
El ne tine pe toti in brate; ne transmite iubire si echilibru, ne multumeste, ne roaga sa ramanem in armonie; …… cei din jurul meu au simtit miros de tamaie …… am stiut ca de la el vine.“
M-am urcat cu Mariana in lift sa coboram; de-abia am inchis usile interioare si liftul a inceput sa urce; ne-am privit amandoua si am grait -“este un semn“… este cu noi … am inteles si iti multumim.
Liftul s-a oprit apoi am apasat butonul de coborare si normalul fizic a revenit.
Multumim drag parinte Zamolxe al tuturor romanilor. Sustinerea ta si intelepciunea ce ne-o transmiti ne va ajuta sa extindem Lumina in Romania si pe intreaga Planeta. Iti aducem multumiri, din partea tuturor fratilor si surorilor noastre, din partea familiilor noastre.
Cu iubire vom semna
SUNTEM UNU

Niciun comentariu: