duminică, 3 februarie 2008

Predarea stafetei Facliei Divine

Energiile Egiptului, prin cartile lui Melfior Ra, s-au atintit asupra mea si de cand am luat contact cu Cristalul Piramidei Luminii Celeste, sunt zi si noapte prezente langa mine.
Iar azi, atentionarea din partea Marelui Thoth a sosit cu un ton imperativ, asa cum numai Marele Zamolxe procedeaza cu mine.
Le dau dreptate, sunt Parinti pt multi dintre noi si doresc trezirea si constientizarea celor care pot duce Lucrarea la bun sfarsit aici pe Pamant si in Romania.

Sa incep cu inceputul:
Eram pe varful Piramidei Luminii Celeste, bucurandu-ma de stralucirea mea, este stralucirea christului meu launtric - sunt o floare - Sursa de energie christica - pe care o radiam spre exterior dar si catre interiorul meu.
Aceasta energie s-a infasurat in jurul meu ca un vortex si am inceput sa cobor in interiorul Piramidei, in lungul axului.
Am coborat cam pana la jumatatea ei, simteam ca sunt tinuta in echilibru cand, in fata mea a aparut o entitate de lumina si am fost preluata; eram intr-un spatiu pe care nu-l defineam bine.
Entitatea si-a aratat fata: era faraonul Ahknaton; stateam fata in fata, ochii nostri s-au intalnit si a inceput un schimb energetic ca de predare – primire a stafetei.
Am fost condusa in sala tronului si asezata pe acesta, impodobita cu toate simbolurile regale dar si cu toate obligatiile ce decurg de aici. Port pe cap acel ornament foarte inalt si mi se spune ca sunt faraon si mare preot initiat.
Mi se transmite ca preiau stafeta pt ca am constientizat.

Deschid la intamplare cartea lui Melfior Ra, Enigma Sarcofagului si citesc: ”purtatorii Facliei Divine sunt prezenti, asa cum in urma cu 26 de mii de ani au predat stafeta, tot asa si acum o vor preda celor dornici de Lumina Cunoasterii.“

Am fost lasata ceva timp sa-mi revin, dupa care energia Piramidei m-a imbratisat si m-a postat iar in varful ei, De aceasta data nu m-a condus in jos, ci in sus ……pe o Nava – Nor. Pot spune ca nu vedeam nimic dar simteam energia …si era formidabila, am inceput sa o respir ca insetatul … respiram si nu ma saturam, am deschis larg bratele, am deschis gura sa patrunda cat mai multa … si repetam … mai dati, mai vreau … pana am simtit ca pot respira in liniste ….. Dupa ce probabil pe nava s-a simtit ca m-am linistit si mi-am umplut rezervoarele ….. au planat cu mine deasupra Cristalului din Pirinei.
Am simtit ca stau in fata lui si ca vb ca doi iubitori prieteni; fara cuvinte …… si am inteles ce simplu este totul cand exista iubirea; o tesatura extrem de fina se tesea intre mine si el, era o continuare a mea in exterior … am facut abstractie de forme si am devenit doua constiinte in cea mai pura stare de iubire ….. era altfel de iubire decat cea pe care o stim noi …. Ne transmiteam unul altuia ce bine ne simtim impreuna ….. apoi Nava - Nor a trimis o raza, Mama Terra o alta raza si in mijlocul lor a inceput metamorfoza mea … catre cel mai pur cristal christic.
…………………………………………………………………………………….
Am revenit la Enigma Sarcofagului si citeam capitolul - Sala din Amenti si Tatal -Thoth.
Traiam langa Melfior fiecare sentiment, fiecare ton si nuanta din ce descria, eram cu ea intr-o respiratie; terminasem de citit si ma simteam transportata intr-o alta lume ….. si deodata, un vant s-a ivi, o turbulenta, m-a tras cu viteza spre sarcofagul Piramidei … cineva a pus cu zgomot capacul ... tranc, deasupra lui si acel vartej m-a dus spre Salile din Amenti in fata lui Thoth. Eu, scoasa din dulcea visare in care eram, am apucat sa-l intreb: dar unde este iubirea care i-o adresai si de care scria Melfior ?
« - Crezi ca te iubesc mai putin?»
- Nu, dar unde este .... eu, in continuare mirata de rapiditatea cu care am ajuns in fata lui …. si nu spusesem nici o mantra ….
«- Trebuia sa fii aici ….. ai intarziat … trezirea ta s-a intarziat …. nu mai este timp …vino cat mai des in Piramida» … Privirea sa avea efect de sfredel …am raspuns afirmativ si pe cat de repede am patruns, tot atat de repede m-a scos, transmitandu- mi ca energiile sunt deja prea puternice si ca nu pot rezista mai mult ……. abia atunci am realizat presiunea din corp si din inima.

Cu energiile cam “ciufulite“ am revenit …. punandu-mi intrebarea: ce se intampla? …toate se activeaza de la minut la minut; dispare timpul ? … toate vin catre noi …… ce este aceasta accelerare?... sau se apropie evenimente importante si e necesara toata atentia noastra?

In decurs de 3 zile s-au intamplat cat in 3 ani. Ma simt ca cel care merge pe sarma …. foarte atenta sa nu-mi pierd echilibrul.
Inca suficient de lucida ca sa va spun ca va iubesc.

Niciun comentariu: