miercuri, 20 februarie 2008

Poveste - Agartha

Pentru mine, Agartha, ca imagine/simtire, este un spatiu ocupat de o mare interioara, marginita intr-o parte de o culme lina, unde se intinde orasul, iar de cealalta parte, de liziera unei paduri tropicale.
Ceea ce se numeste oras, este de fapt o simtire de o aglomerare luminiscenta, perceputa de micul sine ca spatiu unde isi duc existenta, entitatile de Lumina.
Pe malul acelei mari subterane, acoperit cu nisip auriu, m-a intampinat pt prima oara Zohar. Despre el am citit in Telos; el vine acum in fata noastra sa ne aminteasca despre importanta armoniei, cheie in atingerea nivelului de constiinta, necesara Inaltarii.
Sinele meu Inalt, mi-a adus intr-o dimineata, spre simtire, vibratia Agarthei. Constiinta si-a preluat Corpul de Lumina Solara si s-a deplasat plutind lin, pe acea plaja insorita.
Zohar ma astepta. Lumina sa unduitoare era pt mine semn ca sunt intampinata cu iubire .... dar nu era singur, un grup de entitati de Lumina il insoteau. Spiritul Terrei venit si el la intalnire, a facut onorurile de gazda si am simtit ca sunt prezentata acelor personaje.
Simteam energiiile Terrei si a lui Zohar cum ma sustin si observam ca primind acea energie, perceptia mea fata de celelalte entitati creste si senzatia ca sunt aproape se mareste ... dar de fapt situatia era exact invers.
In acele clipe petrecute cu ei, m-au facut sa simt/inteleg, importanta armoniei/pacii pe Pamant. Pt cateva clipe am fost Terra, asa cum s-ar simti ea intr-o armonie deplina.
Am perceput jocul fortelor de nelumina care ne provoaca la stari de neliniste, de anxietate, furii, nemultumiri, pe care ni le adresam sau ne lasam in voia lor, in defavoarea armoniei universului ....... acestea sunt instrumentele lor de a ne tine inlantuiti.
Insa, o data ce le constientizam si devenim capabili sa le controlam, automat pasim pe o treapta vibrationala inalta, unde ne aliniem armoniei, stare ce o transpunem pana in inima iubitei noastre Terra.
Aceste suflete minunate din Agartha si-au reunit energiile ca eu, pt cateva clipe sa traiesc, sa simt si sa inteleg altfel decat la modul teoretic, profunzimea starii de armonie atat de necesara vietii pe Pamant.
Sfera mea de Lumina, a primit si expandat aceste trairi ca toate inimile sa primeasca ce mie mi-a fost oferit cu atat de multa iubire.

Niciun comentariu: